Nowe BMW X5 (F15) przyłapane

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 22 gru 2012, 15:30

Nowe BMW X5 (F15) przyłapane

Pierwsze zdjęcia zamaskowanych prototypów nowego BMW X5 (F15). Wraz z nimi pojawiła się także garść informacji o najbardziej gangsterskim BMW.
Obrazek
Minęły już czasy, kiedy bossowie mafii z całego świata poruszali się wielkimi limuzynami typu BMW serii 7 czy też Mercedes klasy S. Obecnie określenie "gangsterski samochód" kojarzy się bardziej z luksusowym SUV-em - takim jak np. BMW X5.
Aktualna wersja tego auta jest na rynku już od sześciu lat. Choć duże auta z reguły starzeją się wolniej, w przypadku wielkiego BMW przyszedł czas na zmiany. W połowie przyszłego roku można się zatem spodziewać nowej X-piątki o oznaczeniu F15.

Widać, że auto zachowa dotychczasową, masywną bryłę. Jednocześnie stylistyka przodu upodobni je do obecnej serii 3 (wielkie, szerokie "nerki", węższe światła), zaś tyłu - do serii 5 Touring.

Nowy model będzie oparty na platformie "X for all", która pozwoli wielkiemu BMW "zrzucić" 150 kg. A jest z czego zrzucać - masa własna obecnego modelu to aż 2150 kg! Zapewne jej redukcja jest podyktowana chęcią zmniejszenia zużycia paliwa, ale przyczyni się także do polepszenia osiągów i prowadzenia.

Ta sama platforma znajdzie zastosowanie w bliźniaczym modelu X6, zaś produkcja obu aut będzie się odbywać w Spartanburgu w USA.
Oficjalne dane dotyczące silników pozostają nieznane. Według informacji serwisu Carscoop pod maską znajdzie się jedna z jednostek benzynowych o sześciu (R6) bądź ośmiu (V8) cylindrach, lub też sześciocylindrowy (R6) diesel. Bardzo prawdopodobne, że do gamy dołączą również jednostki czterocylindrowe - zarówno benzynowe jak i wysokoprężne.

Fani sportowych SUV-ów mogą jednak spać spokojnie. Wersja M również jest w planach - prawdopodobnie będzie napędzana tą samą jednostką co obecnie. Gwoli przypomnienia - BMW X5 M ma pod maską 4,4-litrowy silnik V8 o mocy 555 KM i momencie obrotowym 680 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,7 s, a jego prędkość maksymalna to 250 km/h.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 30 maja 2013, 9:32

Nowe BMW X5 zadebiutuje dziś. F15 jest trzecia generacja X5 i będzie dostępny począwszy od tej jesieni.

Wszystkie nowe BMW X5 oferuje nowy model, X5 sDrive35i, co oznacza po raz pierwszy, że Model X5 został oferowana z napędem na tylne koła. Warianty wszystkie koła napędowe są dostępne, jak również, najwyższa oferta jest xDrive50i z najnowszą 4,4-litrowy TwinPower Turbo V8 produkuje 450 koni mechanicznych.

Oto najważniejsze z nowego BMW X5, wraz z dwoma prezentacji wideo:

http://www.youtube.com/watch?v=HyYf9vim ... _embedded#!

http://www.youtube.com/watch?v=4bO0U6vO ... _embedded#!

Charakterystyczny, ewolucyjny rozwój konstrukcji nadwozia z poprzedniego modelu; silny, czujny wygląd front-end, z dwoma okrągłymi jednostek reflektorów rozszerzenia do kratki BMW nerek; elegancko rozciągnięta sylwetka, wzrok linia oprawa ciągu atletycznie formowane nadkolami, poziome linie i napięte powierzchnie w tył; funkcje optymalizując właściwości aerodynamiczne samochodu harmonijnie zintegrowane w jego ogólnej stylistyki, w tym kurtyny powietrzne, oddychające powietrzem i Aero Ostrza do tylnej szyby.

Nowe możliwości indywidualizacji: właściciele mogą określić nowy projekt czystego doświadczenia i projekt Czysta światów projektowania doskonałości i pakiet sportowy M, zewnętrzne i wewnętrzne cechy można zamówić w niemal dowolnej kombinacji.

Zwiększono przestronność, jasność i luksusowy klimat we wnętrzu; Uniesione siedzenie; low-set panel instrumentów z poziomych linii biegnie do drzwi wykończenia i dodatkowe wykończenia powierzchni; ulepszone wnętrze dzięki zmienności do 40: 20: 40 gp / składane oparcie kanapy; Pojemność bagażnika: 650 - 1870 litrów; automatyczna klapa bagażnika w standardzie; bagażnika mogą być otwierane i zamykane za pomocą pilota, a od kierowcy, tylne siedzenia komfortowe i dodatkowy trzeci rząd siedzeń są zarówno dostępne jako opcja.

Trzy warianty na uruchomienie silników: BMW X5 xDrive50i z nowej generacji silnika benzynowego V8 (330 kW/450 KM), BMW X5 xDrive30d z Zmieniona sześć-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny (190 kW/258 KM) oraz BMW X5 M50d Wydajność Automobile M z tri-turbo sześć-rzędowy silnik Diesla (280 kW/381 KM). W grudniu 2013 roku BMW X5 xDrive40d, BMW X5 xDrive35i, BMW X5 xDrive25d oraz BMW X5 sDrive25d (przy emisji CO2 na poziomie zaledwie 149 g / km) zostanie dodany do oferty.

Zobowiązanie się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin poprzez minimalizację masy ciała, zoptymalizowanego prowadzenia powietrza, technologii silnika i standardowo wyposażone - i niezwykle wydajny - osiem-biegowa automatyczna skrzynia biegów z dodatkowym technologii BMW EfficientDynamics; Funkcja Auto Start Stop, ECO PRO tryb, w tym funkcji i dobiegu Proactive Assistant Driving również oferowane, wszystkie modele mają już EU6 rating.

Jazda Włącznik Doświadczenie w wyposażeniu standardowym; Comfort, dynamiczne i profesjonalne pakiety adaptacyjne zawieszenie i adaptacyjne zawieszenie M może być określona w celu zwiększenia sportowy wozu właściwości obsługi i komfort jazdy; Elektryczne wspomaganie kierownicy dla wszystkich wariantów modelu; aktywny układ kierowniczy opcjonalnego.

Standardowy BMW xDrive all-wheel-drive System (bez BMW X5 sDrive25d), dostępne również z układ Dynamic Performance Control jako część dynamicznego i profesjonalnego pakietu adaptacyjnego zawieszenia; wyświetlacz stanu xDrive debiutuje.

Więcej innowacji w zakresie ConnectedDrive BMW: BMW Head-up display z pełnym spektrum kolorów i nowych treści wyświetlacza; BMW Night Vision z ludzi i zwierząt, wykrywania i dynamicznego punkt świetlny, Lane Change Warning, Speed ​​Limit Info, asystent nowego BMW z Parking wzdłużna i boczne * wytyczne, Surround View o 360 stopni wyświetlacz, jazda Asystenta w tym pasa ruchu, oraz Collision Warning i pieszych Ostrzeżenie z funkcji hamowania; Asystenta Jazdy Plus dodatkowo Aktywny tempomat z funkcją Stop & Go, w tym hamowanie do zatrzymania, ruch Asystent Jam z aktywnym sterowanie prędkością i kąta skrętu bez polecenia kierowcy *; szeroki zakres mobilności i usług internetowych, takich jak usługi portierskie, usługi pilota, inteligentnego połączenia alarmowego w czasie rzeczywistym informacji o ruchu drogowym, dostęp do internetu, w samochodzie z Facebooka i Twitter, funkcja dyktando z pełnym rozpoznawania mowy na e-maile, SMS-y i notatki, rozrywki online.
* Planowana dostępność: grudzień 2013

Najnowocześniejsze wyposażenie opcje: wolnostojące, do 10,25-calowy ekran sterowania dla standardowej wyposażonej systemu operacyjnego iDrive; kontroler dotykowy z dotykowym powierzchni dostępnej z opcjonalnym systemem nawigacji, wysokiej jakości materiały, wydłużone powierzchnie magazynowe, Bang & Olufsen High End Surround Sound System, siedzenia komfortowe w tylnej i nowe tylne siedzenia system rozrywki z dwoma wyświetlaczami Wszystkie dostępne jako opcje.
Załączniki
2014-bmw-x5-exterior-04-655x437.jpg
2014-bmw-x5-exterior-04-655x437.jpg (41.18 KiB) Przejrzano 16988 razy

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 02 wrz 2013, 19:25

Program Individual dla BMW X5 oraz nowe zdjęcia X5 M50d

BMW wprawdzie rozpoczęło już zbieranie zamówień na nowe X5, ale dla klientów, którzy jeszcze nie przekonali się do bawarskiego SUV-a producent ruszył z programem Individual. Został on przygotowany z myślą o najbardziej wybrednych kupujących. Do prezentacji posłużył samochód z 381-konnym dieslem pod maską.

Tradycyjnie klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z programu Individual mogą wybierać spośród kilku nietypowych kolorów lakierów, nowych skórzanych tapicerek czy wzorów felg. BMW X5 objęte programem trafią do pierwszych klientów w grudniu tego roku. Dodatkowo producent dołączył do oferty szereg akcesoriów dla swojego SUV-a, wśród których wyróżnić można skrojone na wymiar auta torby, plecaki, foteliki dziecięce czy nawet gumowe dywaniki.

Korzystając z okazji BMW zaprezentowało nową galerię modelu X5 w wersji M50d. Samochód dysponuje 3-litrowym silnikiem diesla o mocy 381 KM, który w zagadkowy sposób łączy przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,3 sekundy ze średnim zużyciem paliwa na poziomie 6,7 l/100 km. Auto jest już dostępne w sprzedaży a jego ceny rozpoczynają się od niecałych 383 tysięcy złotych.
Załączniki
BMW-X5-M50d-46-350197.jpg
BMW-X5-M50d-46-350197.jpg (68.26 KiB) Przejrzano 16630 razy
BMW-X5-M50d-30-350197.jpg
BMW-X5-M50d-30-350197.jpg (57.94 KiB) Przejrzano 16630 razy
BMW-X5-M50d-22-350197.jpg
BMW-X5-M50d-22-350197.jpg (55.7 KiB) Przejrzano 16630 razy
BMW-X5-M50d-16-350197.jpg
BMW-X5-M50d-16-350197.jpg (51.71 KiB) Przejrzano 16630 razy
BMW-X5-M50d-14-350197.jpg
BMW-X5-M50d-14-350197.jpg (73.58 KiB) Przejrzano 16630 razy
BMW-X5-M50d-4-350197.jpg
BMW-X5-M50d-4-350197.jpg (70.8 KiB) Przejrzano 16630 razy
BMW-X5-M50d-2-350197.jpg
BMW-X5-M50d-2-350197.jpg (46.13 KiB) Przejrzano 16630 razy
BMW-X5-Individual-7-350197.jpg
BMW-X5-Individual-7-350197.jpg (59.66 KiB) Przejrzano 16630 razy

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 10 wrz 2013, 8:32

BMW X5 Security Plus – gruboskórny

Zgodnie z powszechnie panującym stereotypem wśród właścicieli samochodów marki BMW nietrudno będzie znaleźć osoby zainteresowane opancerzonymi odmianami tych aut. To gamy już wkrótce ma dołączyć nowy X5, którego karoseria ma chronić m. in. przed pociskami karabinu AK-47.
Choć opancerzona wersja BMW X5 nadal pozostaje jedynie konceptem to niewiele wskazuje na to, że przed wprowadzeniem do sprzedaży konfiguracja auta nie ulegnie zmianie. Samochód ma być dostępny w odmianie Security i Security Plus, które oferują odpowiednio poziomy bezpieczeństwa VR4 i VR6.
W przypadku wersji Security Plus oznaczenie VR6 oznacza, że auto jest odporne na strzały z karabinów kalibru 7,62 mm, do których zaliczany jest m. in. popularny na całym świecie kałasznikow. Poziom VR4 jest niższy od VR6 i zapewnia bezpieczeństwo w przypadku typowych ulicznych napadów, podczas których mogą być używane bronie mniejszego kalibru jak chociażby .44 Magnum. Nie wiadomo czy, bądź jaką odpornością na materiały wybuchowe dysponują auta, jednak wydaje mi się, że tego typu ochrona jest już typowa dla aut osiągających wyższe poziomy 10-stopniowej skali.
W kwestii napędu BMW nie pozwoliło sobie na półśrodki czy zabawę w ekologię. X5 jest napędzane 450-konnym silnikiem V8 zasilanym benzyną, który gwarantuje zadowalające osiągi ważącemu ponad 2 tony aucie. Producent wstrzymał się niestety z podaniem konkretnych wartości, jednak jak wynika z informacji prasowej są one wystarczające aby sprawnie i bez większych problemów oddalić się z niebezpiecznego miejsca.

Podczas prac nad samochodem zmodyfikowano również podwozie i układ hamulcowy oraz przeprogramowano elektroniczne wspomagacze tak aby sprawnie działały w cięższym aucie.
BMW X5 Security to nie tylko opancerzenie ale również akcesoria, które można dobierać do konkretnych potrzeb klienta. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdują się zatem takie pozycje jak światła stroboskopowe umieszczone za osłoną chłodnicy czy syrena. Nie licząc tych elementów wyposażenia i grubych szyb auto z zewnątrz wygląda jak zwyczajne X5 i żadna plakietka czy specjalny pakiet stylistyczny nie zdradza z jakim samochodem mamy do czynienia.
Samochód powinien trafić do oferty już za kilka tygodni jednak nie należy się spodziewać, że producent poda ceny opancerzonej wersji X5. Po części wynika to z faktu, że klienci zainteresowani takim samochodem zazwyczaj nie dbają o koszy ale również warto zwrócić uwagę, że większość elementów jest ustalana indywidualnie.
Załączniki
P90133025-353514.jpg
P90133025-353514.jpg (60.59 KiB) Przejrzano 16538 razy
P90133024-353514.jpg
P90133024-353514.jpg (52.41 KiB) Przejrzano 16538 razy

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 23 wrz 2013, 10:49

Pierwsza jazda BMW X5: Duży SUV w szczytowej formie?

Nowe BMW X5 stanie w salonach sprzedaży jeszcze w tym roku. Trzecia generacja dużego SUV-a BMW bardzo przypomina dotychczasowe. Jest jednak większa i oszczędniejsza. Testowana wersja to trzylitrowy diesel, 258-konnym dieslem.

Pierwsza jazda BMW X5: Duży SUV w szczytowej formie?
Adam Jamiołkowski, 20.09.2013
Nowe BMW X5 stanie w salonach sprzedaży jeszcze w tym roku. Trzecia generacja dużego SUV-a BMW bardzo przypomina dotychczasowe. Jest jednak większa i oszczędniejsza. Jeździliśmy wersją z trzylitrowym, 258-konnym dieslem

Trzecia generacja X5 wygląda podobnie do poprzedniej, tyle że trochę lepiej. To samo pisaliśmy o drugiej 7 lat temu – też kojarzyła się nam z poprzednikiem. Nie ma w tym przecież nic złego. Po co radykalnie zmieniać coś, co się ludziom podoba?
Jednak tak jak w 2006 r., także teraz wbrew pozorom wiele się zmieniło. Inny jest kształt przodu z 3-wymiarową „nerką” grilla i standardowymi biksenonami. Z tyłu uwagę zwraca nowy spoiler. Boczne przetłoczenia blach także służą poprawie aerodynamiki. Rezultat wszystkich ulepszeń: współczynnik oporu powietrza Cx wynosi 0,31, czyli tyle, ile w niezłej osobówce.
W kabinie historia się powtarza. Na pierwszy rzut oka jest podobnie jak dotychczas, na drugi – wcale nie. Ekran nawigacji wystaje z deski. Pokrętło iDrive ma powierzchnię do pisania, dzięki której można wprowadzać np. litery do nawigacji, co się nieźle sprawdza. Nie zmieniła się imponująca przestronność wnętrza. Opcjonalny trzeci rząd przeznaczony jest dla dzieci. Bagażnik trochę urósł – mieści się w nim teraz 650-1870 l.
Szeroki wybór silników

Na początek do sprzedaży wchodzą trzy wersje: benzynowa 50i z 4,4-litrowym V8 o mocy 450 KM oraz dwie z rzędowymi, sześciocylindrowymi dieslami 3.0 – M50d (381 KM) i 30d (258 KM). W następnej kolejności dołączą do nich 40d (diesel 3.0/313 KM) i 35i (benzyniak 3.0/306 KM). Ponadto w X5 zaplanowano premierę 4-cylindrowego silnika – w wariancie 25d (diesel 2.0/218 KM), który jako sDrive 25d będzie także pierwszym X5 z napędzaną tylko tylną osią.
Jeździliśmy X5 30d, którego trzylitrowy diesel rozwija teraz 258 KM zamiast dotychczasowych 245 KM. Na obroty wchodzi żwawo i jedwabiście, pewnie rozpędza potężnego SUV-a, nie wpadając przy tym w nerwowość. Zachowuje się zadziwiająco cicho, wydając z siebie przyjemne dla ucha pomruki, które dopiero na wysokich obrotach przypominają brzęczenie wściekłego szerszenia.
To brzmienie jak najbardziej odpowiada osiągom. Producent zapowiada, że 30d przyspiesza do „setki”
w 6,9 s i rozwija maksymalną prędkość 230 km/h. Współpraca z 8-biegowym „automatem” przebiega harmonijnie. Spalanie 6,2 l/100 km jest raczej iluzoryczne. Dla poprzednika BMW podawało 7,4 l/100 km, w teście uzyskaliśmy wynik 8,8 l. W nowym X5 nie mogliśmy tego jeszcze dokładnie zmierzyć, ale na 500-kilometrowym odcinku (miasto, góry) komputer wskazał 8,1 l/100 km.
Cztery rodzaje zawieszeń

Niezbyt przejrzyście wygląda oferta zawieszeń. Na liście opcji są cztery różne pakiety: Comfort (adaptacyjne amortyzatory plus pneumatyka na tylnej osi), Dynamic (z systemem ograniczającym przechyły i z przenoszeniem momentu obrotowego między tylnymi kołami), Professional (Comfort plus Dynamic) i M (sportowo zestrojony Comfort). Czy trzeba ich aż tyle? Testowaliśmy auto w wariancie Comfort i uznajemy go za udany. X5 zachowywało się spokojnie i stabilnie. Wspomagany teraz elektromechanicznie, a nie hydraulicznie układ kierowniczy działa bez zarzutu, choć nie zaszkodziłoby trochę więcej informacji zwrotnej.
Pozostaje kwestia cen. Testowane X5 30d jest w aktualnym cenniku najtańsze, mimo że kosztuje zawrotną sumę 285 900 zł. Na ceny narzekaliśmy także w przypadku poprzednika.
Załączniki
p90123463-highres.jpg
p90123463-highres.jpg (52.6 KiB) Przejrzano 16474 razy

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 01 paź 2013, 9:06

BMW X5 eDrive trafi do produkcji

Obrazek

Nowe BMW X5 doczeka się hybrydowej wersji eDrive. Centrala marki podjęła już decyzję o uruchomieniu produkcji. Pierwsze egzemplarze powinny trafić na rynek za 2-3 lata.

X5 eDrive wyposażone jest w podwójnie doładowany, czterocylindrowy silnik benzynowy, współpracujący z jednostką elektryczną. Taka konfiguracja pozwala osiągać setkę w czasie 7 sekund, spalając przy tym średnio 3,8 litra na 100 km.
Oczywiście istnieje możliwość poruszania się wyłącznie na napędzie elektrycznym. Wówczas auto przejedzie maksymalnie 30 km z prędkością nie większą niż 120 km/h.

X5 będzie jednym z elementów nowej strategii BMW zakładającej, że każdy model w ofercie powinien posiadać swój hybrydowy odpowiednik.

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 08 lis 2013, 8:20

BMW X5 xDrive30d: udoskonalone wcielenie siły

http://moto.wp.pl/kat,107914,title,BMW- ... omosc.html

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 29 lis 2013, 17:11

BMW prezentuje pakiet M Performance dla X5

Nowa generacja BMW X5 została przedstawiona pod koniec maja bieżącego roku. Prawie równocześnie pokazano pakiet M Sport dla tego modelu. Dziś z kolei niemiecki producent zaprezentował model X5 z akcesoriami M Performance.
Wersją wyjściową jest oczywiście pojazd wyposażony w pakiet stylistyczny M Sport ze zmodyfikowanymi zderzakami i progami. W zestawie M Performance znajduje się dodatkowo splitter, a z tyłu dyfuzor. Splitter, dyfuzor i obudowy lusterek bocznych wykonano z włókna węglowego. Uwagę przyciąga również polakierowana na czarno atrapa chłodnica oraz progi z logo M Performance.

Klienci mogą zdecydować się także na 21-calowe felgi aluminiowe, za którymi kryją się wydajniejsze hamulce z niebieskimi zaciskami. Dodatkowo dla modelu xDrive35i przygotowano pakiet podnoszący moc silnika (+20 KM i +50 Nm), dzięki czemu 3,0-litrowy motor będzie generował 326 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Ponadto inżynierowie oddziału M usprawnili reakcję silnika na naciśnięcie pedału gazu.
We wnętrzu pojawiła się nowa kierownica, wykończony włóknem węglowym drążek zmiany biegów, dywaniki M Performance oraz zrobione z wysokiej jakości stali pedały.

Pakiet M Performance dla BMW X5 trafi do sprzedaży w marcu 2014 roku. Ceny poszczególnych elementów nie zostały jeszcze ujawnione.
Załączniki
8a34ef21e7f6cf298cc8a99b92de4027,645,0,0,0.jpg
8a34ef21e7f6cf298cc8a99b92de4027,645,0,0,0.jpg (26.3 KiB) Przejrzano 15884 razy
58d87146a68f7c8c4e5b6c512706b9f2,981,0,0,0.jpg
58d87146a68f7c8c4e5b6c512706b9f2,981,0,0,0.jpg (29.22 KiB) Przejrzano 15884 razy

Awatar użytkownika
///M-arcin
Posty: 2745
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:12
Lokalizacja: Kościan
Kontaktowanie:

Postautor: ///M-arcin » 29 lis 2013, 23:47

Fajnie się w tym pakiecie M prezentuje :15:
Pozdrawiam
///M-arcin :28:


nowoczesne stoły

Wróć do „BMW seria X”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość