BMW X6

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

BMW X6

Postautor: Noe » 30 gru 2012, 10:08

Obrazek

Dane techniczne na przykładzie silnika xDrive3.5i

Zużycie paliwa
Cykl miejski w l/100 km 13.2
Cykl pozamiejski w l/100 km 8.3
Cykl mieszany w l/100 km 10.1
Emisja CO2 w g/km 236
Pojemność zbiornika paliwa, ok. w l 85

Osiągi
Prędkość maksymalna w km/h 240
Przyspieszenie od 0 do -100 km/h w s 6.7

Masa
Masa własna UE w kg 2,145
Dopuszczalna masa całkowita w kg 2,670
Ładowność w kg 600
Dopuszczalny nacisk na oś przednią/tylną w kg 1,275/1,475

Silnik
Liczba cylindrów/zaworów 6/4

Pojemność w cm3 2,979

Skok/średnica w mm 89.6/84.0
Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min 225 (306)/5,800
Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min 400 / 1,200–5,000
Stopień sprężania: 1 10.2

Koła
Rozmiar opon z przodu 255/50 R19 107V XL
Rozmiar opon z tyłu 255/50 R19 107V XL
Rozmiar i materiał obręczy kół z przodu 9 J x 19 cali stop lekki
Rozmiar i materiał obręczy kół z tyłu 9 J x 19 cali stop lekki

Obrazek


BMW X6 M50d.

BMW X6 M50d łączy w sobie całe doświadczenie inżynierów BMW M, które wykorzystano do precyzyjnego zestrojenia napędu, zawieszenia i układu kierowniczego. Powstał samochód fascynujący imponującą charakterystyką mocy i unikalnym brzmieniem.

Nowy 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny M Performance TwinPower Turbo napędza pojazd z niespotykaną siłą. W znacznym stopniu jest to zasługa trójstopniowego turbodoładowania ze zmienną geometrią turbiny. Charakterystyczna, bezpośrednia reakcja silnika, zrównoważona charakterystyka momentu obrotowego oraz szeroki zakres obrotów zapewniają w BMW X6 M50d niesamowitą dynamikę.

Obecność genów M potwierdzają liczby: 740 Nm pozwala BMW X6 M50d bez trudu przyspieszać od 0 do 100 km/h w 5,3 s. Temu imponującemu przyspieszeniu towarzyszy najwyższa wydajność. Silnik zużywa średnio 7,7 l/100 km przy emisji CO2 wynoszącej 204 g/km. Taki stosunek zużycia paliwa do osiągów jest czymś wyjątkowym w klasie BMW X6.

8-cylindrowe silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo w BMW X6 xDrive50i.

W BMW X6 xDrive50i krótkie naciśniecie pedału gazu wystarcza, by uwolnić moc 8-cylindrowego silnika benzynowego. Na każdym zakręcie auto doskonale się trzyma drogi, a przyspieszaniu towarzyszy soczyste brzmienie ośmiu cylindrów.

8-cylindrowa jednostka napędowa BMW TwinPower Turbo z dwiema turbosprężarkami, układem Double Vanos i High Precision Injection dzięki imponującej mocy 300 kW (407 KM) i maksymalnemu momentowi obrotowemu 600 Nm przyspiesza BMW X6 xDrive50i od 0 do 100 km/h w jedyne 5,4 s. Przy takiej mocy silnik benzynowy V8 jest bardzo oszczędny w spalaniu – średnie zużycie paliwa wynosi 12,5 l/100 km, a emisja CO2 292 g/km. 8-stopniowa sportowa skrzynia automatyczna utrzymuje zawsze optymalny zakres obrotów silnika, przełącza się praktycznie niezauważalnie i zapewnia wyśmienity komfort.

Centralne usytuowanie turbosprężarek pomiędzy rzędami cylindrów daje niezwykle kompaktową konstrukcję i mniejszą masę silnika. Dzięki temu auto jest wyjątkowo zwinne.


6-cylindrowe rzędowe silniki benzynowe BMW TwinPower Turbo.

Mocny, 6-cylindrowy silnik rzędowy BMW TwinPower Turbo, łączący turbosprężarkę TwinScroll z układem Valvetronic, Double VANOS i High Precision Injection, rozpędza nowe BMW X6 xDrive35i od 0 do 100 km/h w 6,7 s.

Tę nagrodzoną jednostkę napędową o mocy 225 kW (306 KM) i pojemności 3,0 l cechuje spontaniczna reakcja, spokojna praca i moment obrotowy wynoszący aż 400 Nm. Inteligentny pakiet technologiczny znacznie obniża zużycie paliwa – do 10,1 l/100 km. Silniki BMW X6 nie zaliczają się przy tym tylko do najbardziej sportowych na świecie. Lecz także do najbardziej wydajnych – dzięki licznym innowacyjnym technologiom, takim jak turbosprężarka TwinPower i odzysk energii hamowania. Tak powstaje większa moc przy mniejszym zużyciu paliwa.



6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne BMW TwinPower Turbo

Oba silniki wysokoprężne xDrive30d i BMW xDrive40d w BMW X6 są wyposażone w najnowocześniejszą technologię Common Rail, dzięki czemu charakteryzują się bardzo wysokimi osiągami i niezwykle niskim zużyciem paliwa.

Turbodoładowany silnik wysokoprężny w BMW X6 xDrive30d osiąga moc 180 kW (245 KM) i moment obrotowy 540 Nm przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym 7,4 l/100 km i emisji CO2 195 g/km. W połączeniu z wyposażeniem dodatkowym BMW Diesel z BluePerformance model ten już teraz spełnia normę emisji spalin Euro 6, która będzie obowiązywać dopiero w roku 2014.
Ten wzorowy uzysk mocy może być jednak jeszcze wyższy: w BMW X6 xDrive40d zastosowano technologię BMW TwinPower Turbo. Dwustopniowe turbodoładowanie ze zmienną geometrią turbiny umożliwia imponującą charakterystykę mocy i daje wysoką prędkość obrotową. Moc 225 kW (306 KM) i moment obrotowy 600 Nm przyspiesza samochód od 0 do 100 km/h w jedyne 6,5 s, a układ wtryskowy Common Rail zapewnia spokojną pracę i niezwykle niskie średnie zużycie paliwa rzędu 7,5 litrów na 100 km.

Obrazek
Obrazek


Edycja BMW M Sport.

Atletyczną dynamikę BMW X6 widać na pierwszy rzut oka. Fascynujące elementy karoserii i wnętrza edycji BMW M Sport mogą jeszcze bardziej podkreślić sportowy wygląd tego auta.

Wysportowaną sylwetkę pojazdu akcentują 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich typu M Double Spoke 333 M w dwóch kolorach – aluminium i Orbit Grey. Innymi atrakcyjnymi elementami są lakier w kolorze niemetalizowanej bieli alpejskiej, adaptacyjne diodowe reflektory przednie, czarne obramowanie tylnego światła przeciwmgielnego oraz listwy progowe drzwi z charakterystycznym emblematem M.

Wnętrze pojazdu zdobią antracytowa podsufitka w wersji BMW Individual wraz z pasującymi błyszczącymi obramowaniami BMW Individual Shadow Line, jak również aluminiowe listwy wewnętrzne Flywheel Black. Fotele sportowe z regulacją wysokości dla kierowcy i pasażera są obite delikatną, czarną alcantarą i skórą nappa M w kolorze czarnym. Ponadto do dyspozycji kierowcy jest komfortowa skórzana kierownica M z wbudowanymi dźwigienkami oraz pedały wykonane ze stali szlachetnej. Edycję uzupełnia podnóżek M.

Adaptacja do dużych prędkości oferowana w ramach edycji BMW M Sport i Exclusive gwarantuje ponadto, że pojazd prezentuje się jak prawdziwy wyczynowiec nie tylko wizualnie.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 11 lut 2013, 12:51

BMW przygotowuje nowe X6 na 2014

BMW rozpocznie drugą generację X6 to będzie zarówno lżejsze i bardziej agresywnie stylizowany niż obecny model.

Bardziej agresywny wygląd zewnętrzny, który może być częściowo inspirowane przez 4 Concept coupe który zadebiutował na Detroit Auto Show w zeszłym miesiącu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
///M-arcin
Posty: 2745
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:12
Lokalizacja: Kościan
Kontaktowanie:

Postautor: ///M-arcin » 11 lut 2013, 17:51

Ciekawa, choć już w tych całkiem nowych beemkach brakuje mi tego agresywnego wyglądu co miały klasyki :09:
Pozdrawiam
///M-arcin :28:

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 06 cze 2014, 11:01

Nowe BMW X6

Druga generacja BMW X6 jest większa, ale lżejsza od dotychczasowej.
BMW X6 to pojazd typu SAC, czyli Sport Activity Coupé. Jak wskazuje nazwa, ma łączyć w sobie cechy auta sportowego i SUV-a.

Pierwsze wcielenie tego modelu zadebiutowało w 2007 r. Do dziś sprzedało się niemal 250 000 egzemplarzy X6.

Nowy samochód, o kodowym oznaczeniu F16, na pierwszy rzut oka trudno odróżnić od poprzednika, zwłaszcza z boku. Auto ma teraz przetłoczenia nad tylnymi błotnikami.
Z kolei na błotnikach za przednimi kołami pojawiły się otwory wentylacyjne. Nerki grilla są niższe, ale szersze. Bi-ksenonowe reflektory nawiązują do tych z BMW X4 i X5. Nieco inne są tylne lampy, które zostały wykonane z diod LED.

BMW X6 jest o 32 mm dłuższe, 6 mm szersze i 33 mm wyższe niż dotychczas. Długość to 4909 mm, szerokość 1989 mm, a wysokość 1702 mm. Rozstaw osi się nie zmienił i wynosi 2933 mm.

Pojemność bagażnika wzrosła o 10 l, do 580 l. Po rozłożeniu tylnych oparć (w proporcjach 40:20:40) można uzyskać 1525 l, co jest wynikiem lepszym o 75 l. BMW podaje, że X6 będzie lżejsze do 40 kg w stosunku do obecnego modelu (w zależności od wersji).
Kabina została przejęta z BMW X5 (oba auta bazą na tej samej platformie). W wyposażeniu znajdzie się m.in. kolorowy HUD i system multimedialny z wyświetlaczem o przekątnej 10,25 cala.

BMW X6 F16 wejdzie do sprzedaży w Europie w grudniu tego roku. Na początku będzie dostępne w trzech wersjach. Każda z nich będzie miała napęd na obie osie i 8-stopniową skrzynię automatyczną.

Gama BMW X6 będzie się prezentować na starcie następująco:

xDrive30d – diesel 3,0 TwinPower Turbo o mocy 258 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,7 s, prędkość maksymalna 230 km/h, średnie spalanie 6 l/100 km;
xDrive50i – benzynowy silnik 4,4 V8 TwinPower Turbo o mocy 450 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,8 s, prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 9,7 l/100 km;
M50d – diesel 3,0 TwinPower Turbo (ale z trzema turbosprężarkami) o mocy 381 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,2 s, prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 6,6 l/100 km.


Wiosną 2015 r. oferta zostanie rozszerzona o xDrive35i (306 KM) i xDrive40d (313 KM).

Filmik

http://www.youtube.com/watch?v=IKcTu8Eniyw#t=232
Załączniki
2015-bmw-x6-23-41fe6f4113a980d7c,0,920,0,0.jpg
2015-bmw-x6-23-41fe6f4113a980d7c,0,920,0,0.jpg (38.61 KiB) Przejrzano 10913 razy
2015-bmw-x6-21-00678d6bde788e06b,0,920,0,0.jpg
2015-bmw-x6-21-00678d6bde788e06b,0,920,0,0.jpg (57.66 KiB) Przejrzano 10913 razy
2015-bmw-x6-10-cb74a30b25e317b22,0,920,0,0.jpg
2015-bmw-x6-10-cb74a30b25e317b22,0,920,0,0.jpg (51.27 KiB) Przejrzano 10913 razy

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Postautor: Noe » 28 lut 2016, 8:52

AC Schnitzer i jego BMW X6 Falcon :90:
Załączniki
AC-Falcon-1.jpg
AC-Falcon-1.jpg (29.09 KiB) Przejrzano 7591 razy
AC-Falcon-13.jpg
AC-Falcon-13.jpg (24.63 KiB) Przejrzano 7591 razy
AC-Falcon-5.jpg
AC-Falcon-5.jpg (28.17 KiB) Przejrzano 7591 razy


nowoczesne stoły

Wróć do „BMW seria X”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość