BMW ActiveHybrid 7

Awatar użytkownika
Noe
Posty: 4657
Rejestracja: 13 sie 2010, 12:24
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

BMW ActiveHybrid 7

Postautor: Noe » 30 gru 2012, 10:39

Obrazek

Zużycie paliwa
Cykl miejski w l/100 km 6.0
Cykl pozamiejski w l/100 km 7.2
Cykl mieszany w l/100 km 6.8
Emisja CO2 w g/km 158
Pojemność zbiornika paliwa, ok. w l 80

Osiągi
Prędkość maksymalna w km/h 250
Przyspieszenie od 0 do -100 km/h w s 5.7

Masa
Masa własna UE w kg 2,045
Dopuszczalna masa całkowita w kg 2,575
Ładowność w kg 590
Dopuszczalny nacisk na oś przednią/tylną w kg 1,210 / 1,450

Silnik
Liczba cylindrów/zaworów 6 / 4
Pojemność w cm3 2,979
Skok/średnica w mm 89.6 / 84.0
Moc maksymalna w kW (KM) przy obr/min 235 (320) / 5,800
Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min 450 / 1,300-4,500
Stopień sprężania: 1 10.2 / ROZ91-98 ( ROZ95 )

Koła
Rozmiar opon z przodu 245/50 R18 100Y
Rozmiar opon z tyłu 245/50 R18 100Y
Rozmiar i materiał obręczy kół z przodu 8J x 18 cali, stop lekki
Rozmiar i materiał obręczy kół z tyłu 8J x 18 cali, stop lekki

Obrazek

System rozrywki z tyłu.

Opcjonalny system rozrywki z tyłu Professional zabawi Cię podczas jazdy na najwyższym poziomie. Dwa nowe wolnostojące i oddzielnie sterowane monitory o przekątnej 9,2 cala wyróżniają się elegancją stylistyką i doskonałą jakością obrazu – na każdym programie.

System rozrywki z tyłu Professional oferuje pasażerom BMW ActiveHybrid 7 multimedia na najwyższym poziomie. Radio, telewizja, DVD, internet, treści z urządzeń mobilnych lub laptopów: najnowocześniejsze technologie gwarantują wyśmienity dźwięk i obraz oraz bezproblemową integrację różnych źródeł. Niczym niezakłócony odbiór dźwięku w jakości CD bez szumów i bez izolacji od dźwięków z otoczenia zapewnia cyfrowe złącze słuchawkowe.

Opcjonalny oddzielny kontroler iDrive z tyłu pozwala Ci poruszać się bez problemu po Twoim indywidualnym programie rozrywkowym. Ponadto masz tym samym pełny dostęp do systemu nawigacyjnego i innych podłączonych urządzeń mobilnych, na przykład telefonów komórkowych.

System Bang & Olufsen High End Surround Sound.

Brzmienie jak w najlepszych salach koncertowych tego świata. BMW ActiveHybrid 7 z opcjonalnym systemem Bang & Olufsen High End Surround Sound nadaje ton w pełnym słowa znaczeniu. 16 aktywnych głośników, moc 1200 W i soczewka akustyczna gwarantują doskonałą jakość dźwięku – i to na wszystkich miejscach.

Innowacyjne technologie, takie jak soczewka akustyczna w głośniku centralnym wysuwająca się po włączeniu systemu, powodują, że wnętrze samochodu zamienia się w lożę sali koncertowej. Precyzyjnie zestrojone wysokie, niskie i średnie częstotliwości zadowolą najbardziej wytrawnych miłośników muzyki barwą i jakością brzmienia prawdziwej sali koncertowej – w trybie „Studio” krystalicznym dźwiękiem, a w trybie „Expanded” fascynującym dźwiękiem surround.

Idealna akustyka jest miła nie tylko dla ucha, ale i dla oka: osłony głośników wykonane z aluminium w stylistyce Bang & Olufsen i wydające unosić się swobodnie w powietrzu podkreślone są przez dyskretne akcenty świetlne. Czasem dźwięk wymaga niezwykłych rozwiązań, aby muzyka mogła w pełni rozwinąć swój potencjał.

Inteligentne zarządzanie energią.

BMW ActiveHybrid 7 napędza postęp poprzez łączenie innowacyjnych technologii i inteligentnych rozwiązań. Jego zarządzanie energią działa w przewidujący sposób, dobierając optymalną strategię pracy dla wszystkich systemów pokładowych i wszystkich sytuacji podczas jazdy.

Asystent przewidywania HYBRID perfekcyjnie koordynuje wykorzystanie silnika spalinowego i elektrycznego oraz wysokowydajnego akumulatora litowo-jonowego. Aby to było możliwe, asystent analizuje ze sporym wyprzedzeniem profil trasy, zapisany w standardowym systemie nawigacyjnym Professional. Na wzniesieniach korzysta z całej energii płynącej z wysokowydajnego akumulatora – dzięki temu wjazd pod górę może stać się dynamiczną przygodą. Na pochyłościach następuje odzyskanie tej energii i zgromadzenie jej w akumulatorze.

Aby samochód mógł pokonywać maksymalnie długie odcinki w mieście lub strefie przydomowej w trybie czysto elektrycznym, a tym samym całkowicie bezemisyjnie, odpowiednio wcześnie następuje konsekwentne gromadzenie energii. Na autostradach lub dłuższych trasach tryb ECO PRO wykorzystuje lekkie spadki, aby poruszać się siłą własnego rozpędu z prędkością do 160 km/h: jeśli kierowca zdejmie nogę z gazu, silnik spalinowy odłączy się, przełączając na zerowe zużycie paliwa.
A o tym, że inteligentna wydajność sprzyja dynamice, można przekonać się w imponujący sposób, kiedy funkcja Boost doładowuje silnik spalinowy podczas wyprzedzania dodatkowym, elektrycznym momentem obrotowym rzędu nawet 210 Nm.

Tryb ECO PRO.

Niższe spalanie i emisja spalin za naciśnięciem przycisku. Tryb ECO PRO w BMW ActiveHybrid 7 obniża zużycie paliwa – w zależności od indywidualnego stylu jazdy – nawet o 20 procent. Dodatkowe 5 procent można oszczędzić dzięki funkcjom swobodnego toczenia, asystenta przewidywania i trasy ECO PRO.*

W trybie ECO PRO, który w razie potrzeby można uruchamiać za pomocą przełącznika właściwości jezdnych, możliwe jest częstsze korzystanie z napędu elektrycznego. Tryb ten zwiększa wydajność systemu hybrydowego, ponieważ dzięki połączeniu ze standardowym systemem nawigacyjnym Professional najnowszej generacji można ustawić, kiedy i gdzie ma mieć miejsce jazda elektryczna, aby zmaksymalizować jej czas. Dodatkowo następuje optymalne dla zużycia paliwa dopasowanie charakterystyki pedału gazu i skrzyni biegów oraz strategii ogrzewania/chłodzenia, a wskazówki ECO PRO pomagają zoptymalizować własny styl jazdy. Bonusowy zasięg informuje, ile dodatkowych kilometrów można zrobić na posiadanym paliwie dzięki oszczędnej jeździe w trybie ECO PRO.

Standardowy system nawigacyjny Professional najnowszej generacji rozszerza tryb ECO PRO o dodatkowe funkcje: asystent przewidywania pozwala przewidzieć lokalne warunki i daje kierowcy odpowiednie wskazówki jeszcze zanim dana sytuacja będzie widoczna dla kierowcy. Jeżeli za najbliższym zakrętem znajduje się wjazd na teren zabudowany albo ograniczenie prędkości, system jeszcze przed zakrętem zaleci zdjęcie nogi z gazu. Gdy kierowca zastosuje się do zalecenia, to skrzynia przerywa transmisję napędu z silnika spalinowego i wyłącza go. BMW ActiveHybrid 7 toczy się wtedy swobodnie – niemal bezgłośnie i bez lokalnej emisji spalin – z prędkością do 160 km/h. Trasa ECO PRO oferuje zależnie od sytuacji na drogach, indywidualnego stylu jazdy i warunków lokalnych trasę zoptymalizowaną pod kątem wydajności – przy minimalnym nadkładzie czasu. Czy warto skorzystać z tej wskazówki, czy nie, kierowca może zdecydować sam na podstawie wyświetlanej oszczędności paliwa.

*Wynik badania zużycia paliwa przeprowadzonego przez BMW.


Wyczynowa hybryda.

Silnik elektryczny i spalinowy BMW ActiveHybrid 7 idealnie ze sobą współpracują przy wsparciu wysokowydajnego akumulatora litowo-jonowego i koordynacji inteligentnego systemu hybrydowego. Efekt: maksymalna wydajność i dynamika.

Po włączeniu trybu ECO PRO przełącznikiem właściwości jezdnych wszystkie systemy pokładowe przestawiają się na maksymalną wydajność. Jedno naciśnięcie przycisku powoduje połączenie sił wizjonerskich koncepcji i innowacyjnych technologii w celu drastycznej redukcji zużycia paliwa i emisji CO2, np. podczas jazdy w trybie elektrycznym. Jednak po wyborze trybu SPORT lub SPORT+, BMW ActiveHybrid 7 pokazuje swoje dynamiczne geny, co skutkuje zaostrzeniem charakterystyki pedału gazu, układu kierowniczego, silnika i skrzyni biegów. 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo o mocy 235 kW (320 KM) i momencie obrotowym 450 Nm, będący jeszcze przed chwilą uosobieniem spokojnej pracy, teraz zapiera dech w piersiach. Silnik daje potężny ciąg, który podczas przyspieszania z wykorzystaniem funkcji Boost jeszcze się zwiększa – chwilowo, lecz wyczuwalnie – o dodatkową moc 40 kW silnika elektrycznego. Ten wzrost mocy dokonuje się bez dodatkowego zużycia paliwa. Osiągi hybrydy zachwycają, pozwalając jej przyspieszyć dzięki systemowej mocy momentu obrotowego o sile nawet 500 Nm od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,7 sekundy.


8-stopniowa skrzynia automatyczna.

8-stopniowa skrzynia automatyczna daje kierowcy znacznie większy komfort przełączania biegów i prowadzenia auta dzięki ciasnemu zestopniowaniu przełożeń i zminimalizowaniu skoków obrotów. Takie rozwiązanie pozwala połączyć maksymalny komfort z imponującą dynamiką oraz mniejszym zużyciem paliwa.

8-stopniowa skrzynia automatyczna nie jest większa od jej wersji występującej w tradycyjnym BMW serii 7 – a jednak mieści również silnik elektryczny i sprzęgło. Jego zadaniem jest odłączenie silnika spalinowego przy czysto elektrycznym trybie jazdy i poruszaniu się siłą rozpędu w opcjonalnym trybie ECO PRO – lub ponowne włączenie wtedy, kiedy moc jest znowu potrzebna.

Przy komfortowej jeździe nowa 8-stopniowa skrzynia automatyczna zachwyca harmonijną harmonijnym przyrostem mocy, zmianą przełożeń bez szarpnięć i najwyższą kulturą pracy. Lekka skrzynia biegów o zoptymalizowanym tarciu sprzyja jednak również ambitniejszej jeździe poprzez lepszą dynamikę przełączania i znacznie bardziej spontaniczną zmianę biegów. W połączeniu z funkcją Auto Start Stop zapewnia BMW ActiveHybrid 7 większą dynamikę i komfort jazdy przy niższym zużyciu paliwa i mniejszej emisji spalin.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

nowoczesne stoły

Wróć do „BMW seria 7”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość