Superszybkie BMW M6 Coupe po tuningu
http://moto.gadu-gadu.pl/58136457421958 ... -superauta
Co myślicie o tym ?
BMW M6 Gran Coupe
BMW M6 Gran Coupe
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 13:38 przez Noe, łącznie zmieniany 1 raz.
Parę filmików do tematu
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cVjnNtfvg#!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MMoS66geQ#!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... wRUVfm1Onc
Hamann M6 Mirr6r
Drugim, obok M5 Mi5sion, najbardziej kontrowersyjnie wyglądającym wozem Hamanna na wystawie w Genewie było BMW M6 z pakietem Mirr6r. Samochód miał w większości wypolerowane na wysoki połysk nadwozie.
M-piątka z zestawem Mi5sion wybitnie mi się nie podobała. Przebrane przez stylistów Hamanna BMW M6 moim zdaniem też do najbardziej urodziwych samochodów salonu genewskiego nie należy, ale jednak prezentuje się znacznie lepiej od sedana. Być może to w pewnym stopniu kwestia tego, że M-szóstka jest postrzegana jako wóz sportowy, a M5 jako sedan, co prawda o ponadprzeciętnych osiągach, ale sedan.
Mirr6r to zestaw kompozytowych elementów ozdobnych oraz spojlerów pomalowanych srebrnym lakierem. W pakiecie jest zmodyfikowany przedni zderzakospojler, nakładki poszerzające przednie i tylne błotniki, listwy progowe, które płynnie łączą się ze wspomnianymi poszerzeniami błotników, nowy tylny zderzak, inna maska silnika i zamontowany tuż nad klapą bagażnika spojler.
Do kompletu są 21-calowe niezwykle lekkie felgi z oponami Vredestein Ultrac Vorti R. Z przodu gumy mają rozmiar 265/30, natomiast z tyłu – 305/25. Za sprawą sportowych sprężyn błyszczące BMW M6 zostało obniżone o 35 mm.
Niestety silnik jest nietknięty. To prawda, że motor M-szóstki do najsłabszych nie należy, ale Hamann z pewnością mógł z niego wycisnąć co nieco, tym bardziej że ekipa z Laupheim wie co trzeba zrobić z widlastą ósemką instalowaną w BMW M6 – z identycznego motoru BMW M5 technicy Hamanna potrafili osiągnąć 720 KM.
Tymczasem znajdujący się w Mirr6rze 4,4-litrowy silnik z dwiema turbosprężarkami i bezpośrednim wtryskiem benzyny nadal ma moc 560 KM przy 6000-7000 obr./min i moment obrotowy 680 Nm przy 1500-5750 obr./min.
Jeśli nic nie zmieniło się w parametrach aerodynamicznych w stosunku do oryginalnego auta, to Hamann osiąga prędkość maksymalną 305 km/h. Do 100 km/h wóz, według katalogu, przyspiesza w 4,20 s.
Dane techniczne
Silnik i napęd:
Typ: V8, 90o, S63B44Tü
Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4395 cm3
Doładowanie: 2 turbosprężarki
Moc maksymalna: 560 KM przy 6000-7000 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 127,42 KM/l
Maksymalny moment obrotowy: 680 Nm przy 1500-5750 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, zautomatyzowana, dwusprzęgłowa DCT
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm
Koła przednie: 21”
Koła tylne: 21”
Opony przednie: 265/30 R 21 Vredestein Ultrac Vorti R
Opony tylne: 305/25 R 21 Vredestein Ultrac Vorti R
Masy i wymiary:
Masa własna: 1925 kg
Stosunek masy do mocy: 3,44 kg/KM
Długość: 4900 mm
Wysokość: 1339 mm (- 35 mm)
Rozstaw osi: 2851 mm
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cVjnNtfvg#!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MMoS66geQ#!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... wRUVfm1Onc
Hamann M6 Mirr6r
Drugim, obok M5 Mi5sion, najbardziej kontrowersyjnie wyglądającym wozem Hamanna na wystawie w Genewie było BMW M6 z pakietem Mirr6r. Samochód miał w większości wypolerowane na wysoki połysk nadwozie.
M-piątka z zestawem Mi5sion wybitnie mi się nie podobała. Przebrane przez stylistów Hamanna BMW M6 moim zdaniem też do najbardziej urodziwych samochodów salonu genewskiego nie należy, ale jednak prezentuje się znacznie lepiej od sedana. Być może to w pewnym stopniu kwestia tego, że M-szóstka jest postrzegana jako wóz sportowy, a M5 jako sedan, co prawda o ponadprzeciętnych osiągach, ale sedan.
Mirr6r to zestaw kompozytowych elementów ozdobnych oraz spojlerów pomalowanych srebrnym lakierem. W pakiecie jest zmodyfikowany przedni zderzakospojler, nakładki poszerzające przednie i tylne błotniki, listwy progowe, które płynnie łączą się ze wspomnianymi poszerzeniami błotników, nowy tylny zderzak, inna maska silnika i zamontowany tuż nad klapą bagażnika spojler.
Do kompletu są 21-calowe niezwykle lekkie felgi z oponami Vredestein Ultrac Vorti R. Z przodu gumy mają rozmiar 265/30, natomiast z tyłu – 305/25. Za sprawą sportowych sprężyn błyszczące BMW M6 zostało obniżone o 35 mm.
Niestety silnik jest nietknięty. To prawda, że motor M-szóstki do najsłabszych nie należy, ale Hamann z pewnością mógł z niego wycisnąć co nieco, tym bardziej że ekipa z Laupheim wie co trzeba zrobić z widlastą ósemką instalowaną w BMW M6 – z identycznego motoru BMW M5 technicy Hamanna potrafili osiągnąć 720 KM.
Tymczasem znajdujący się w Mirr6rze 4,4-litrowy silnik z dwiema turbosprężarkami i bezpośrednim wtryskiem benzyny nadal ma moc 560 KM przy 6000-7000 obr./min i moment obrotowy 680 Nm przy 1500-5750 obr./min.
Jeśli nic nie zmieniło się w parametrach aerodynamicznych w stosunku do oryginalnego auta, to Hamann osiąga prędkość maksymalną 305 km/h. Do 100 km/h wóz, według katalogu, przyspiesza w 4,20 s.
Dane techniczne
Silnik i napęd:
Typ: V8, 90o, S63B44Tü
Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4395 cm3
Doładowanie: 2 turbosprężarki
Moc maksymalna: 560 KM przy 6000-7000 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 127,42 KM/l
Maksymalny moment obrotowy: 680 Nm przy 1500-5750 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, zautomatyzowana, dwusprzęgłowa DCT
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm
Koła przednie: 21”
Koła tylne: 21”
Opony przednie: 265/30 R 21 Vredestein Ultrac Vorti R
Opony tylne: 305/25 R 21 Vredestein Ultrac Vorti R
Masy i wymiary:
Masa własna: 1925 kg
Stosunek masy do mocy: 3,44 kg/KM
Długość: 4900 mm
Wysokość: 1339 mm (- 35 mm)
Rozstaw osi: 2851 mm
- Załączniki
-
- Hamann-M6-Mirr6r-fot.7-292504.jpg (51.03 KiB) Przejrzano 16152 razy
-
- Hamann-M6-Mirr6r-fot.6-292504.jpg (69.74 KiB) Przejrzano 16152 razy
-
- Hamann-M6-Mirr6r-fot.4-292504.jpg (24.96 KiB) Przejrzano 16152 razy
-
- Hamann-M6-Mirr6r-fot.3-292504.jpg (23.41 KiB) Przejrzano 16152 razy
-
- Hamann-M6-Mirr6r-fot.2-292504.jpg (28.41 KiB) Przejrzano 16152 razy
-
- Hamann-M6-Mirr6r-fot.1-292504.jpg (28.28 KiB) Przejrzano 16152 razy
BMW M6 w wydaniu Prior Design
Tuner Prior Design zaprezentował nowy pakiet stylistyczny dla BMW M6. Nosi on nazwę PD6XX i z całą pewnością nie należy do subtelnych.
BMW M6 samo w sobie jest eleganckim coupé z pazurem. Pakiet Prior Design uwydatnia agresywną i zadziorną stronę tego modelu. Specjaliści z Prior Design postawili na poważne modyfikacje. Z przodu zmienili zderzak przedni, a na masce pojawił się wlot powietrza. Z boku poszerzono nadkola i zainstalowano nowe listwy progowe.
Z tyłu nie sposób nie zauważyć pokaźnego spojlera i nowego zderzaka z dyfuzorem i dwiema podwójnymi końcówkami wydechu. Jest również atrapa dachowego wlotu powietrza i efektowne felgi aluminiowe (jeszcze nie znamy ich średnicy). We wnętrzu zastosowano nową tapicerkę dopasowaną do zewnętrznej kolorystyki samochodu oraz logo Prior Design.
Tuner na razie milczy na temat modyfikacji mechanicznych, a więc możemy przypuszczać, że źródłem napędu jest standardowa, podwójnie turbodoładowana, 4,4-litrowa jednostka benzynowa w układzie V8, która generuje 560 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu pojazd osiąga pierwsze 100 km/h w 4,2 s, a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (305 km/h w przypadku pakietu M Driver’s Package).
Tuner Prior Design zaprezentował nowy pakiet stylistyczny dla BMW M6. Nosi on nazwę PD6XX i z całą pewnością nie należy do subtelnych.
BMW M6 samo w sobie jest eleganckim coupé z pazurem. Pakiet Prior Design uwydatnia agresywną i zadziorną stronę tego modelu. Specjaliści z Prior Design postawili na poważne modyfikacje. Z przodu zmienili zderzak przedni, a na masce pojawił się wlot powietrza. Z boku poszerzono nadkola i zainstalowano nowe listwy progowe.
Z tyłu nie sposób nie zauważyć pokaźnego spojlera i nowego zderzaka z dyfuzorem i dwiema podwójnymi końcówkami wydechu. Jest również atrapa dachowego wlotu powietrza i efektowne felgi aluminiowe (jeszcze nie znamy ich średnicy). We wnętrzu zastosowano nową tapicerkę dopasowaną do zewnętrznej kolorystyki samochodu oraz logo Prior Design.
Tuner na razie milczy na temat modyfikacji mechanicznych, a więc możemy przypuszczać, że źródłem napędu jest standardowa, podwójnie turbodoładowana, 4,4-litrowa jednostka benzynowa w układzie V8, która generuje 560 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu pojazd osiąga pierwsze 100 km/h w 4,2 s, a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (305 km/h w przypadku pakietu M Driver’s Package).
- Załączniki
-
- Prior-Design-BMW-M6-PD6XX-2-346497.jpg (62.87 KiB) Przejrzano 15587 razy
-
- Prior-Design-BMW-M6-PD6XX-3-346497.jpg (22.19 KiB) Przejrzano 15587 razy
-
- Prior-Design-BMW-M6-PD6XX-4-346497.jpg (23.95 KiB) Przejrzano 15587 razy
-
- Prior-Design-BMW-M6-PD6XX-5-346497.jpg (37.88 KiB) Przejrzano 15587 razy
- ///M-arcin
- Posty: 2745
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:12
- Lokalizacja: Kościan
- Kontaktowanie:
BMW M6 od Fostla i PP Performance
BMW M6 poprzedniej generacji to auto nieco zapomniane przez tunerów. Dlatego cieszy nas, że sięgnęła po nie niemiecka firma Fostla specjalizująca się w oklejaniu nadwozia.
Żółto-czarna karoseria bez wątpienia przykuwa uwagę. Podobnie jak przyciemnione reflektory i tylne światła. Wrażenie robią także ogromne, 22-calowe felgi.
Pod maską M6 pracuje pięciolitrowe V10 o seryjnej mocy 510 KM. Fostla poprosiła jednak o pomoc firmę PP Performance, dzięki czemu udało się zwiększyć moc do 537 KM.
Teraz auto osiąga setkę w 4,3 sekundy i rozpędza się do ponad 300 km/h. Prawdziwa żółta strzała. Niestety nie wiemy jakie koszty wiążą się z przeprowadzonymi modyfikacjami.
BMW M6 poprzedniej generacji to auto nieco zapomniane przez tunerów. Dlatego cieszy nas, że sięgnęła po nie niemiecka firma Fostla specjalizująca się w oklejaniu nadwozia.
Żółto-czarna karoseria bez wątpienia przykuwa uwagę. Podobnie jak przyciemnione reflektory i tylne światła. Wrażenie robią także ogromne, 22-calowe felgi.
Pod maską M6 pracuje pięciolitrowe V10 o seryjnej mocy 510 KM. Fostla poprosiła jednak o pomoc firmę PP Performance, dzięki czemu udało się zwiększyć moc do 537 KM.
Teraz auto osiąga setkę w 4,3 sekundy i rozpędza się do ponad 300 km/h. Prawdziwa żółta strzała. Niestety nie wiemy jakie koszty wiążą się z przeprowadzonymi modyfikacjami.
- Załączniki
-
- 373149.jpg (51.7 KiB) Przejrzano 14588 razy
-
- 373161.jpg (44.5 KiB) Przejrzano 14588 razy
-
- 373163.jpg (51.3 KiB) Przejrzano 14588 razy
nowoczesne stoły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość