BMW e36 cabrio

Awatar użytkownika
Kris
Posty: 199
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:14
Lokalizacja: Kościan
Kontaktowanie:

BMW e36 cabrio

Postautor: Kris » 09 wrz 2010, 22:08

było qp to niech będzie i cabrio

http://www.youtube.com/watch?v=OzfUTE1ekjs

BMW E36 Cabrio opis, użytkowanie.
BMW E36 Cabrio to auto, które w dalszym ciągu wzbudza emocje. Mimo iż już powstały dwie nowsze generacje tego modelu E46, E93, to wciąż jego klasyczne linie nadwozia mają sporo elegancji i nowoczesności.
Koszty eksploatacji BMW będą zależeć od wersji. Najdroższa w utrzymaniu będzie najmocniejsza M3 z silnikiem który posiada moc 231 KM. Takie auto to istna rakieta, która od 0 do 100 km/h potrzebuje 5,6 s., niestety zużycie paliwa nie będzie niskie i wyniesie ok. 17l/100 km w ruchu miejskim. Ceny elementów zamiennych do tego modelu też będą wysokie, z porównaniem z wolniejszymi odmianami. BMW e36 cabrio 328i
Najbardziej optymalnym rozwiązaniem będzie zakup auta z silnikiem sześciocylindrowym np. wersji 323i silnikiem 2,5 l i mocy 170 KM. Auto gwarantuje bardzo dobre osiągi, pierwsza "setka" ze startu zatrzymanego, jest po upływie 8,6 s., a zużycie jest na rozsądnym poziomie ok. 12-13 l/100 km w ruchu miejskim. Części zamienne do tej wersji też nie są takie drogie, a ich dostępność jest ułatwiona. Mowa tutaj o częściach oryginalnych jak i zamiennikach. BMW e36 cabrio 328i
BMW nie należy do samochodów usterkowych. Wiele awarii wynikać może z niewłaściwego eksploatowania. Nie ma się co oszukiwać, auto nie służy do spokojnej jazdy, w końcu to BMW. Niestety wiele egzemplarzy ma wypadkową przeszłość, a ich naprawy nie zawsze są fachowe. Silniki sześciocylindrowe są wrażliwe na przegrzanie, więc nie trudno jest zrobić z głowicy "kołyske". Dużym plusem jest zastosowanie łańcuchów zamiast pasków rozrządu. Odpada nam dodatkowy koszt związany z wymianą tego ważnego elementu. Silniki czterocylindrowe również wyposażone są w łańcuch rozrządu. Są to zmodyfikowane jednostki o nazwie M43, które wyparły starsze M40 wyposażone w pasek. Odnotowano też niewielkie usterki układu elektrycznego, które na szczęście nie powodują unieruchomienie auta. Pozostała obsługa BMW E36 Cabrio ogranicza się do wymiany elementów eksploatacyjnych. BMW e36 cabrio 328i

Koszt kompletnego sprzęgła to wydatek ok. 700 zł, klocki hamulcowe ok. 130 zł, cena tarcz hamulcowych zaczyna się od 100 zł wzwyż. Tłumiki będą drogie, szczególnie katalizator. Ważną rzeczą jest odpowiednia konserwacja składanego dachu środkami, które są dostępne na rynku. Wymiana poszycia na nowe w serwisie ASO jest bardzo droga, ponad 10 tyś zł. W momencie zniszczenia można je jeszcze kupić w firmach specjalizujących się w autach Cabrio, trochę zaoszczędzimy. Gdy wystąpią niewielkie defekty można je załatać, to najmniejszy wydatek. BMW e36 cabrio 328i

BMW E36 Cabrio, dostępny jest w różnych wersjach silnikowych oraz wyposażenia. Często był bardzo dobrze wyposażony. Nie brakowało skórzanych foteli, pełnej elektryki czy klimatyzacji, ABS czy wspomaganie kierownicy było już standardem od początku lat dziewięćdziesiątych w BMW. Na cenę końcową auta głownie miał wpływ; stan techniczny pojazdu, jego rocznik oraz wyposażenie.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 09 sty 2013, 12:03 przez Kris, łącznie zmieniany 3 razy.
myśl przewodnia naszej ekipy "Nie rób dziadostwa, skręć drutem" :)

nowoczesne stoły

Wróć do „BMW seria 3”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości