Strona 6 z 8

: 01 kwie 2014, 10:00
autor: Noe
BMW 118d z V10 pod maską!

Czy z BMW 118d da się zrobić małą rakietę? Tak, ale pod maską musi się znaleźć mocarna jednostka V10.
Co powinieneś zrobić, jeśli chcąc zagłębić się w tajniki ecodrivingu kupiłeś BMW 118d, a po czasie doszedłeś do wniosku, że to jednak nie to? Bez obaw, musisz jechać do TJ Fahrzeugdesign, a zanim nauczysz się płynnie wymawiać nazwę tej firmy, tamtejsi specjaliści zadbają o twoje auto.

Zaczną od wymontowania jednostki diesla, a jej miejsce zajmie coś mocniejszego. W tym konkretnym przypadku jest to gigantyczny silnik V10 o pojemności 5,0 l, który pierwotnie napędzał BMW M5 E60.
Moc 507 KM to nadal zbyt mało? Wówczas silnik przejdzie szereg zmian, po których osiągnie 555 KM, przekazywane na tylną oś za pośrednictwem siedmiobiegowej przekładni SMG.

W efekcie BMW Serii 1 będzie przyspieszało od 0 do 100 km/h w około 3,9 s, a sprint do 200 km/h powinien zając mniej więcej 12 sekund. Wystarczy jednak trzy razy tyle (36 s ze startu stojącego) żeby wskazówka prędkościomierza dobiła do 300 km/h.
Auto waży 1575 kg i zostało wyposażone w pakiet dodatków nawiązujących do BMW 1M. Do tego doszły 19-calowe obręcze, nowy kolor nadwozia, zawieszenie od KW oraz tarcze hamulcowe pochodzące pierwotnie z BMW X6 M. To jednak nie wszystko, bowiem poza M5, 1M oraz X6 M część komponentów pochodzi jeszcze z BMW M3 generacji E92.

Operacja ta pochłonęła 85 000 euro. Czy warto? Jeżeli ktoś chce posiadać jedyne lub jedno z nielicznych BMW Serii 1 z V10 pod maską.

: 01 kwie 2014, 20:53
autor: Krychu B5S
Świetny projekt - ależ to musi mieć jebnięcie :02: :22: :73:

: 02 kwie 2014, 17:49
autor: BUBU
Jebnięcie i ten fajny agresywny widok :02:

: 02 kwie 2014, 20:42
autor: Kuba
Ładna ale ten przód trochę "gruby" ;p

: 19 lip 2014, 0:08
autor: Krychu B5S
Swój pomysł na M235i przedstawił MANHART Performance - 430 KM :22: :23:

Obrazek

http://www.moto.banzaj.pl/BMW-M235i-Man ... 89209.html


A to wirtualna propozycja M2 na jej widok szczęka mi opadła :02: :22: :03:

Mówi się o mocach rzędu 400 - 550KM :12:


Obrazek

http://www.autoexpress.co.uk/bmw/2-seri ... s/page/1/0 :11:

: 19 lip 2014, 0:40
autor: Krychu B5S
Firma Prior -Design podkręca M6 Gran Coupe -660 KM pod machą :168: :73:

Obrazek

http://www.moto.banzaj.pl/BMW-M6-Gran-C ... 88205.html

: 25 lip 2014, 9:54
autor: iparts
No 660 KM to już potwór :) :167: Bardzo ciekawy projekt

: 11 sty 2015, 20:19
autor: Krychu B5S
O to PP-Performance M6 Gran Coupe RS800 najmocniejsze jak dotąd 4.4V8 podkręcone do 800KM i 950nm :11: :23: Nie myślałem że z tego silnika da się tyle wycisnąć :22: :02: Nie pasuje mi tylko v-max 328km/h tyle to seria pójdzie :09: Szkoda że nie piszą o przyspieszeniach :09:


Obrazek

http://translate.google.pl/translate?hl ... rev=search

: 11 sty 2015, 20:36
autor: Krychu B5S
Na targach w Essen można było zobaczyć między innymi przeróbkami M4 , Manhart MH4 który wycisnął najwięcej jak dotąd z silnika S55 - 550KM i 820nm :02: :22: :11:

Obrazek

http://translate.google.pl/translate?hl ... rev=search

: 18 maja 2015, 13:33
autor: Noe
G-Power przekracza barierę 1000 KM w BMW G6M V10 HURRICANE CS ultimate

To zupełnie indywidualny projekt tunera, który pracował nad jednym z aut klienta.
Właściciel tego BMW M6 poprzedniej generacji pochodzi ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zlecił firmie G-Power zmodyfikowanie auta w taki sposób, by zmieniło się w bestię. G-Power podszedł do tematu bardzo poważnie i na warsztat wziął w pierwszej kolejności jednostkę napędową V10, którą podkręcił do 1001 KM oraz 900 Nm. Maksymalna moc jest rozwijana przy 8000 obr./min, a moment obrotowy przy 6000 obr./min. Co oferują takie parametry?

Przyspieszenie do 100 km/h nie jest już tym, co robi wrażenie. Wynik to przeciętne jak na auto tej klasy 4,3 s. Jednak przyspieszenie do 300 km/h zajmuje tej „beemce” 21,5 s. Co więcej, samochód rzekomo rozpędza się do 370 km/h.
Pozostałe modyfikacje to oczywiście zestaw ospojlerowana widoczny na zdjęciach oraz całkowicie nowy układ hamulcowy z przednimi tarczami o średnicy 40 cm. Mieszczą się dzięki 21-calowym felgom. Modyfikacjom poddano też zawieszenie sprawdzone na torze Nürburgring Nordschleife. We wnętrzu znajdziemy kubełkowe fotele, nowe materiały i zestaw wskaźników z prędkościomierzem wyskalowanym do 400 km/h.
Marcin Łobodziński

: 18 maja 2015, 20:57
autor: Krychu B5S
Ale kosa :11: G-Power ciągle udoskonala V10 i dobrze bo nie pozwala zapomnieć że kiedyś BMW miało tak znakomity silnik rodem z F1 :02: . Gdyby spece z G-Power popracowali nad trakcją i wagą to 300 padło by poniżej 20s no i można by zamknąć budzik :22: :23:

Obecnie V10 występuje w Lamborghini i Audi a tunerzy wyciągają z nich ponad 1500 KM :07:
No i jeszcze Viper ma V10 ale to inna bajka :11:

: 19 wrz 2015, 20:47
autor: Krychu B5S
Szalone E34 V12 - ponad 1300 KM oraz 1500nm :07: :11: :02:

https://www.youtube.com/watch?v=H6kVdEmYoRI

: 19 wrz 2015, 20:55
autor: Krychu B5S

: 03 paź 2015, 0:15
autor: mietek
aż miło popatrzeć :02:

: 02 sty 2016, 14:18
autor: Krychu B5S
M5 V10 od VS MOTORS zrobione w jednym celu aby połknąć jak najszybciej 1/4 mili :22: :23:

Wynik to 6.76sec i 341km/h :02: :11:

https://www.youtube.com/watch?v=2qVQwWjfn2U

: 28 lut 2016, 8:34
autor: Noe
AC Schnitzer ACL2 znane jako BMW M235i – zielona bestia dla miłośników militariów i wyścigów

Niemiecki AC Schnitzer przygotował imponujący pakiet modyfikacji dla BWW M235i, który z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom militariów i wyścigowych.

Jeżeli masz hobby polegające na całodniowym uganianiu się po opuszczonych budynkach z pistoletem do paintballa, na zmianę z całodniowymi pojeżdżawkami po torze wyścigowym, to AC Schnitzer prawdopodobnie trafi w twój gust. Zielona bestia w militarnych barwach, z męskimi dodatkami dla prawdziwych facetów, którzy spawania nie zakładają rękawiczek, a zęby myją szczotką drucianą.

ACL2 to najnowszy projekt Schnitzera, który zostanie oficjalnie zaprezentowany na stoisku w Genewie. Jego body kit mówi wprost, że ma być nisko, szeroko i bojowo. Poszerzone nadkola, dodatkowe elementy aerodynamiczne wykonane z włókna węglowego, otwory na masce i w każdym błotniku oraz potężny spojler – to komplet jaki oferuje ten pakiet. Samochód uzbrojono w srebrno-czerwone felgi, które wyraźnie odcinają się od zgniłozielonego lakieru.
Wnętrze jest równie agresywne co stylizacja nadwozia. Pognieciony wieniec kierownicy został obszyty skórą i alcantarą, na desce rozdzielczej powtórzono motyw zgniłej zieleni i karbonu, a gałkę zmiany biegów, dźwignię hamulca ręcznego oraz pedały wymieniono na akcesoria AC Schnitzera. Kubełkowe fotele obszyto aż trzema rodzajami materiału, a z tego co widać na zdjęciach, z tyłu już nie ma kanapy.
O napędzie wiadomo niewiele i jednocześnie wszystko. 570 KM, 330 km/h, 3,9 s do 100 km/h oraz 2,54 kg/KM – to jedyne informacje techniczne jakie ujawniono. Nie trzeba mówić co oznaczają. Pod maską widać jednostkę napędową ładnie przystrojoną przez tunera i uzbrojoną w wodny intercooler pokaźnych rozmiarów.
O dobre prowadzenie dba… świetna, seryjna konstrukcja zawieszenia i ogumienie Michelin Pilot Super Sport. Jednak AC Schnitzer nie mógł sobie pozwolić na tak duży prześwit jak w seryjnym aucie, ale też nie poszedł na łatwiznę montując tylko krótsze sprężyny. Choć konstrukcja układu jezdnego teoretycznie się nie zmieniła, to jest on niemal zupełnie nowy. Szerszy rozstaw kół wyszedł sam z siebie po poszerzeniu nadwozia i wpłynął na geometrię, a o tłumienie dba teraz kompletny zestaw amortyzatorów z zewnętrznym zbiornikiem oleju i regulacją oraz podwójne sprężyny na amortyzator, odpowiadające za dobre dociskanie koła do jezdni oraz wystarczający do normalnej jazdy komfort.
Na koniec mamy złe wieści. Samochód jest konceptem i nim pozostanie na zawsze. Posłuży jako platforma do rozwoju linii produktów dla właścicieli BMW M235i.
MARCIN ŁOBODZIŃSKI

: 28 lut 2016, 11:01
autor: Krychu B5S
Jest moc - w sam raz do szybkich -wściekłych :07: :23:

: 15 kwie 2016, 13:14
autor: Noe
BMW X6 M50d podkręcone przez G-Power

BMW X6 z potężnym, potrójnie doładowanym dieslem trafiło w ręce specjalistów z G-Power. Firma ta niejednokrotnie udowadniała, że potrafi wyciskać z silników BMW imponujące wartości.

Nie inaczej jest tym razem. Trzylitrowy diesel seryjnie generuje 389 KM mocy i 740 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Po kuracji G-Power wartości te wzrosły do 455 KM i 870 Nm. Nie jest to najbardziej imponujący przyrost w historii G-Power, lecz zdecydowanie zasługuje na uwagę.
Tym bardziej, że wynik osiągnięto wyłącznie za pomocą chip-tuningu. G-Power oferuje gotowy moduł z nowym oprogramowaniem sterującym pracą silnika. A co z wyglądem zewnętrznym? Tuner postawił tylko na nowe felgi, których czerń dobrze komponuje się z białym nadwoziem. Reszta pozostała seryjna.
A. Ruciński

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 16 kwie 2016, 7:21
autor: Krychu B5S
Pojeździło by się - jest ogień :02: :22:

: 28 kwie 2016, 14:32
autor: Noe
G-Power BMW M4 Convertible o mocy 600 KM

BMW M4 to prawdziwa bestia - sprawdziliśmy to sami. G-Power uznało jednak, że standardowy poziom mocy w tym wozie to za mało.
Pod maską standardowego M4 pracuje 3-litrowy silnik rzędowy. Sześciocylindrowa jednostka z pomocą podwójnego doładowania generuje 431 KM i 550 Nm. To parametry, które według przeprowadzonych przez nas naukowych badań, są w stanie zdewastować opony na tylnej osi w ciągu około 30 minut i bez włączonej kontroli trakcji czynią M4 niespotykanie trudnym w opanowaniu, chyba, że masz za sobą trzy sezony startów w DTM.

No dobrze, może trochę wyolbrzymiam, ale, tak czy owak, BMW M4 to wóz z kategorii starych sportowców — mocny, wymagający i wzbudzający szacunek. To nie jest przeciętny wózek, z którym poradzi sobie każdy dzieciak. Właśnie to czyni M4 tak wyjątkowym w dobie grzecznych samochodów sportowych z licznymi elektronicznymi kagańcami.

Jak już wspomniałem, G-Power uznało, że bawarski kabriolet jest za mało dziki i narowisty i przydałoby mu się jeszcze odrobinę pieprzu. Najlepiej w postaci dodatkowych około 170 KM. Po drodze mamy jednak do dyspozycji jeszcze jeden poziom mocy, który jest nieco mniej przerażający, niż topowa, 600-konna konfiguracja.
Układ Bi-Tronik 2 V1-ECU pozwala wycisnąć 520 KM i 700 Nm z 3-litrowego R6. To już i tak sporo. Więcej, bo aż 600 KM G-Power wyciska z M4 z pomocą nie tylko oprogramowania, ale także zmodyfikowanych turbosprężarek. Efektem jest także podbicie momentu obrotowego do pułapu 740 Nm.

W rezultacie M4 Convertible od G-Powera osiąga 100 km/h w 3 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 320 km/h. By utrzymać całe to stuningowane wesołe miasteczko w ryzach, tuner osadził gotową bawarkę na regulowanym, sportowym zawieszeniu.

Na koniec doskonała wiadomość — w parze z modyfikacjami mechanicznymi nie poszły drastyczne ulepszenia wizualne. Auto wygląda agresywnie, ale nie jest przesadnie napompowane. G-Power, dobra robota!
Mariusz Zmysłowski

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek