Rozrywka czyli świat gier
Rozrywka czyli świat gier
Witam jak w temacie dla zbicia czasu parę gier
na początek gry wyścigowe
King of Drift
http://gry-online.poszkole.pl/gra/zagra ... 5,1,1.html
Zostań królem jazdy bokiem! Odblokuj wszystkie trasy oraz samochody. Sterowanie strzałkami.
SPEED WARRIOR SEASON NO.1
Weź udział w wyścigach samochodowych. Dostępne są różne tryby gry oraz możliwość kupowania i sprzedawania samochodów. Uwaga! Gra może się długo ładować!
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=4441&kat=10
CREATE A RIDE VERSION 2.0
Stwórz swój własny samochód wybierając dany model i dobierając do niego różne części. Oprócz tego możesz także wybrać kierowcę, zmienić tło oraz muzykę
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=3584&kat=10
CUSTOMIZE YOUR RIDE
Stwórz samochód jaki tylko zechcesz.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=3415&kat=10
4 WHEEL MADNESS
Poprowadź swojego monstera przez trudny teren i dojedź szczęśliwie do mety!
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=1019&kat=10
AUTOBAHN
Jedziemy po autostradzie i mijamy inne wozy.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=940&kat=10
coś dla fanów bijatyki
WARPED TOUR
Wciel się w jednego z 4 niezwykłych wojowników i pokaż kto rządzi w mrocznej dzielnicy.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5692&kat=12
CUBIKILL 2
Zabijaj w pracy wkurzających Cię współpracowników
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5603&kat=12
CUBIKILL 3
Zbieraj rzeczy jakie znajdują się w pokoju i rzucaj nimi w swoich współpracowników. A to wszystko przy relaksującej muzyce poważnej.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5573&kat=12
SIFT RENEGADE 2
Kiro powracaj jeszcze bardziej wkurzony niż ostatnim razem. Pomóż mu dokonać krwawej zemsty.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5599&kat=12
FIGHT MAN
Walka patykowych ludzików. Spróbuj pokonać wszystkich wrogów.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=3487&kat=12
DAD N ME
Super bijatyka. Bardzo pomysłowe i ładnie wyglądające combosy.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=47&kat=12
Śmieszne
WEDGIE TOSS 2 BACK IN THE CRACK
Śmieszna gierka, w której po ustaleniu wysokości oraz siły staramy się Wystrzelić faceta jak najdalej.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=4523&kat=13
na początek gry wyścigowe
King of Drift
http://gry-online.poszkole.pl/gra/zagra ... 5,1,1.html
Zostań królem jazdy bokiem! Odblokuj wszystkie trasy oraz samochody. Sterowanie strzałkami.
SPEED WARRIOR SEASON NO.1
Weź udział w wyścigach samochodowych. Dostępne są różne tryby gry oraz możliwość kupowania i sprzedawania samochodów. Uwaga! Gra może się długo ładować!
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=4441&kat=10
CREATE A RIDE VERSION 2.0
Stwórz swój własny samochód wybierając dany model i dobierając do niego różne części. Oprócz tego możesz także wybrać kierowcę, zmienić tło oraz muzykę
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=3584&kat=10
CUSTOMIZE YOUR RIDE
Stwórz samochód jaki tylko zechcesz.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=3415&kat=10
4 WHEEL MADNESS
Poprowadź swojego monstera przez trudny teren i dojedź szczęśliwie do mety!
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=1019&kat=10
AUTOBAHN
Jedziemy po autostradzie i mijamy inne wozy.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=940&kat=10
coś dla fanów bijatyki
WARPED TOUR
Wciel się w jednego z 4 niezwykłych wojowników i pokaż kto rządzi w mrocznej dzielnicy.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5692&kat=12
CUBIKILL 2
Zabijaj w pracy wkurzających Cię współpracowników
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5603&kat=12
CUBIKILL 3
Zbieraj rzeczy jakie znajdują się w pokoju i rzucaj nimi w swoich współpracowników. A to wszystko przy relaksującej muzyce poważnej.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5573&kat=12
SIFT RENEGADE 2
Kiro powracaj jeszcze bardziej wkurzony niż ostatnim razem. Pomóż mu dokonać krwawej zemsty.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=5599&kat=12
FIGHT MAN
Walka patykowych ludzików. Spróbuj pokonać wszystkich wrogów.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=3487&kat=12
DAD N ME
Super bijatyka. Bardzo pomysłowe i ładnie wyglądające combosy.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=47&kat=12
Śmieszne
WEDGIE TOSS 2 BACK IN THE CRACK
Śmieszna gierka, w której po ustaleniu wysokości oraz siły staramy się Wystrzelić faceta jak najdalej.
http://www.krainagier.pl/graj.php?i=4523&kat=13
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 14:32 przez dawidias, łącznie zmieniany 6 razy.
bmw e36 318i Touring
Z góry przepraszam wszystkich za OFFtopa
Kolego dawidias, czemu usunąłeś moją adnotację jako moderatora w swoim poście? Z niejednego fora posty czytałem, wszędzie uznano by to za zniewagę moderatora i ignorancję jego pracy. Mam nadzieję że taka sytuacja więcej nie będzie miała miejsca, gdyż mój czas poświęcony poprawianiu czytelności i poprawności postów wydaję się zmarnowanym. Pozdrawiam
Kolego dawidias, czemu usunąłeś moją adnotację jako moderatora w swoim poście? Z niejednego fora posty czytałem, wszędzie uznano by to za zniewagę moderatora i ignorancję jego pracy. Mam nadzieję że taka sytuacja więcej nie będzie miała miejsca, gdyż mój czas poświęcony poprawianiu czytelności i poprawności postów wydaję się zmarnowanym. Pozdrawiam
Ja Też przepraszam za offa ...
a ja pierwszy raz się spotykam z takim czymś że moderator zwraca uwagę przez pisanie posta do użytkownika..
Panie moderatorze radze też się zapoznać z obowiązkami "Moda" a nie pukać posty...
a ja pierwszy raz się spotykam z takim czymś że moderator zwraca uwagę przez pisanie posta do użytkownika..
Panie moderatorze radze też się zapoznać z obowiązkami "Moda" a nie pukać posty...
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 13:48 przez Ramzi, łącznie zmieniany 1 raz.
tak więc i przeproszę za offa ale popieram w tym momencie moderatora, skoro nie zadziałały wszystkie wcześniejsze, normalne metody to chyba trzeba właśnie zacząć korzystać z takich. Uważam, że nie chciał zrobić niczego złego a jedynie usprawnić pracę forum i słusznie zaznaczył, że usuwanie jego adnotacji jest lekceważące i nie powinno się powtarzać.
nauczymy się korzystać z forum wedle ustalonych zasad.
wszystko.
pozdrawiam
nauczymy się korzystać z forum wedle ustalonych zasad.
wszystko.
pozdrawiam
To ja też przepraszam za offa ;)
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 13:50 przez Bmwfane34, łącznie zmieniany 1 raz.
"When you are racing... it is live.
Anything before and after is just waiting."
-Steve McQueen
Anything before and after is just waiting."
-Steve McQueen
Ramzi pisze:Ja Też przepraszam za offa ...
To ja też przepraszam za offa.
Ramzi pisze:a ja pierwszy raz się spotykam z takim czymś ze moderator zwraca uwagę przez pisanie posta do użytkownika..
istotnie za mało przebywasz na forach dyskusyjnych, moderator zwykle zwraca uwagę użytkownikom bezpośrednio przez edycję ich postów, nie wiem co w tym takiego dziwnego. Zdarza się, że moderator wysyła PMkę do użytkownika, jednak ma to zastosowanie szczególnie wtedy gdy na forum ustalony jest stały regulamin i wszyscy mają go przestrzegać, na tym forum takiego regulaminu nie ma i każdy musi instynktownie rozpoznawać i wiedzieć co mu wolno, a czego nie, dlatego uważam że edycja postu użytkownika robiącego coś nie tak jest jak najbardziej na miejscu, bo edycje dostrzegają również pozostali użytkownicy, co pozwala im w przyszłości zauważać, że to co chcą zrobić nie koniecznie jest ok. Zwróć też uwagę, że moderator nie napisał posta, w którym napisał koledze co jest nie tak, tylko edytował jego posta, zatem jego licznik postów nie zmienił się, jeśli o to Ci chodzi.
Ramzi pisze:Panie moderatorze radze tez się zapoznać z obowiązkami "Moda" a nie pukać posty...
Gdyby kolega z pierwszego posta nie usunął adnotacji moderatora, to ten nie "nabiłby" kolejnego posta. Myślę, że to forum to nie jest jakieś forum nastolatek, gdzie ktoś zwraca szczególną uwagę na to, ile ktoś ma postów i stara się przegonić... ale może mi się tylko wydaje i Ty widzisz to trochę inaczej? Pukanie kojarzy mi się lekka z czymś innym, niż z forum, aaale ok. Obowiązkami moderatora jest dbanie o porządek na forum i według mnie - przynajmniej w tym temacie - wszystko zostało zrobione tak jak należało to zrobić.
Również uważam, że usunięcie adnotacji moderatorskiej przez kolegę z pierwszego posta jest grubo nie na miejscu.
E46 320D; M47D20TÜ
Moderator jest do pilnowania porządku na forum i to uczynił post który napisał był skierowany do wiadomości wszystkich na przyszłość więc jest jak najbardziej na miejscu.Ramzi pisze:Ja Też przepraszam za offa ...
a ja pierwszy raz się spotykam z takim czymś że moderator zwraca uwagę przez pisanie posta do użytkownika..
Panie moderatorze radze też się zapoznać z obowiązkami "Moda" a nie pukać posty...
Więc proszę za kończyć tego offa w tym temacie już tutaj bo posypią się ostrzeżenia
Dawidias stosuj się do uwag moderatora!!!!!
Sam temat fajny i do wykorzystania jak ktoś będzie samotnie się czół na naszym forum
Rozumiem że linki będą związane z motoryzacją
Noe pisze:Dawidias stosuj się do uwag moderatora!!!!!
Sam temat fajny i do wykorzystania jak ktoś będzie samotnie się czół na naszym forum
Rozumiem że linki będą związane z motoryzacją
Po prostu źle zrobiłem a nie zauważyłem jak moderator poprawił mój błąd.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 16:35 przez dawidias, łącznie zmieniany 2 razy.
bmw e36 318i Touring
- ///M-arcin
- Posty: 2745
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:12
- Lokalizacja: Kościan
- Kontaktowanie:
Ja ostatnio jak mam trochę czasu to gram w CS'a Gra online w flashu :D Darmowa rejestracja, mnóstwo graczy i serwerów
http://www.cda.pl/gry-online/18920eb/CS ... cal-Strike
http://www.cda.pl/gry-online/18920eb/CS ... cal-Strike
Pozdrawiam
///M-arcin
///M-arcin
- ///M-arcin
- Posty: 2745
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:12
- Lokalizacja: Kościan
- Kontaktowanie:
DriveClub - pierwszy gameplay z targów Gamescom 2013
DriveClub będzie pierwsza wyścigową grą dostępną na Playstation 4. Produkcja ma być tytułem startowym, co oznacza, ze pojawi się na rynku wraz z nową platformą. Do tej pory mogliśmy zobaczyć efektowny zwiastun z E3 i nie najlepsze i krótkie filmiki pokazujące fragmenty gry.
Dziś przyszedł czas na prezentację prawdziwego gameplay'a zarejestrowanego podczas targów Gamescom 2013. Film nareszcie prezentuje wygląd samej gry. Możemy podziwiać na nim Mercedesa SLS AMG na drodze. Co prawda nagranie pochodzi z wersji Alpha, ale mimo to robi dobre wrażenie. Mamy jednak wrażenie, że DriveClub będzie odpowiednikiem Forzy Horizon z poszerzonymi opcjami społecznościowymi.
Zręcznościowy model jazdy od razu rzuca się w oczy. Widać, że twórcy przyłożyli się do stworzenia otoczenia. Szczegółowe budynki i krajobrazy robią dobre wrażenie i cieszą oko. Niewątpliwie po targach do sieci trafi więcej materiałów z nowej gry wyścigowej na Playstation 4.
DriveClub będzie pierwsza wyścigową grą dostępną na Playstation 4. Produkcja ma być tytułem startowym, co oznacza, ze pojawi się na rynku wraz z nową platformą. Do tej pory mogliśmy zobaczyć efektowny zwiastun z E3 i nie najlepsze i krótkie filmiki pokazujące fragmenty gry.
Dziś przyszedł czas na prezentację prawdziwego gameplay'a zarejestrowanego podczas targów Gamescom 2013. Film nareszcie prezentuje wygląd samej gry. Możemy podziwiać na nim Mercedesa SLS AMG na drodze. Co prawda nagranie pochodzi z wersji Alpha, ale mimo to robi dobre wrażenie. Mamy jednak wrażenie, że DriveClub będzie odpowiednikiem Forzy Horizon z poszerzonymi opcjami społecznościowymi.
Zręcznościowy model jazdy od razu rzuca się w oczy. Widać, że twórcy przyłożyli się do stworzenia otoczenia. Szczegółowe budynki i krajobrazy robią dobre wrażenie i cieszą oko. Niewątpliwie po targach do sieci trafi więcej materiałów z nowej gry wyścigowej na Playstation 4.
- Załączniki
-
- driveclub_maj_3.jpg (19.05 KiB) Przejrzano 15940 razy
- ///M-arcin
- Posty: 2745
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:12
- Lokalizacja: Kościan
- Kontaktowanie:
Ja ostatnio wyczekuję na premierę GTA 5
Trailer:
Grand Theft Auto V Official Trailer
Recenzja z gry-online.pl
Grand Theft Auto V – kolejna odsłona kultowej serii gangsterskich gier akcji studia Rockstar North – ponownie zabiera nas do świata wzorowanego na Kalifornii. Tym razem jednak nie odwiedzamy San Andreas – jak miało to miejsce w grze z takim podtytułem, ale Los Santos – do złudzenia przypominające Los Angeles, parodiującego najbardziej charakterystyczne cechy „miasta aniołów” i jego mieszkańców. Twórcy postarali się o rozbudowanie swojej produkcji pod każdym względem w stosunku do poprzednich odsłon cyklu.
W Grand Theft Auto V wcielamy się w trzech całkowicie odmiennych bohaterów: Michaela – byłego rabusia banków ze wschodniego wybrzeża, objętego ochroną w ramach programu ochrony świadków, Trevora – pilota wojskowego w stanie spoczynku, cierpiącego na zaburzenia psychiczne oraz Franklina – odzyskującego samochody od niewypłacalnych klientów lokalnego armeńskiego dilera. Każdy z nich pochodzi z innych środowisk społecznych, które szczegółowo odwzorowano w grze. Twórcy tak skonstruowali fabułę i system rozgrywki, aby w każdej chwili można było dowolnie przełączać się między trójką protagonistów za pomocą jednego przycisku i w ten sposób szybko poznać świat Los Santos oraz zawsze być w samym środku akcji.
Główna metropolia Grand Theft Auto V oraz jej zróżnicowane okolice, na które składają się góry, pustynie, urwiska, pola uprawne, doliny, bazy wojskowe, a nawet strefa brzegowa Los Santos z podmorskimi kanionami i rafą koralową, są największym światem, jaki kiedykolwiek stworzyli spece z Rockstar North. Jest on owocem niezliczonych wypraw w teren, a przy pracach nad nim wykorzystano wiele danych statystycznych związanych ze społeczeństwem zamieszkującym Kalifornię. Pozwoliło to tchnąć życie w każdy element życia miasta – od zachowania poszczególnych przechodniów po rodzaje samochodów występujące na ulicach i system zarządzania ruchem ulicznym.
Nasze niczym nieskrępowane przemierzanie świata Grand Theft Auto V urozmaicone jest dużą liczbą minigier (jak choćby tenis, yoga lub golf), lecz jej sedno stanowią misje, w których możemy sterować jednym, dwoma lub całą trójką bohaterów. Wśród nich dużą rolę odgrywają napady na bank, a także przypadkowe misje, na jakie można losowo trafić w poszczególnych lokacjach. Niektóre z nich są powiązane z postaciami przyjaciół lub członków rodziny głównych bohaterów, przez co pozwalają na lepsze poznanie protagonistów i pogłębienie ich wątków fabularnych. I tak, Michael musi rozwiązać problemy natury rodzinnej ze swoją żoną Amandą oraz dziećmi – Tracy i Jimmym, Trevor zadaje się ze zwolennikiem teorii spiskowych Ronem, natomiast Franklin musi znosić towarzystwo swoich szalonych kumpli, wśród których prym wiedzie niejaki Lamar.
Twórcy jak zwykle oddali do dyspozycji graczy całe multum pojazdów – od rowerów po skutery wodne, samoloty i helikoptery. Ulepszeniu uległ system prowadzenia samochodów, bardziej przypominający gry wyścigowe. W grze ponownie pojawia się sieć sklepów z bronią Ammu-Nation, a na znaczeniu zyskała także walka wręcz. Jednocześnie twórcy musieli ograniczyć opcje personalizacji postaci (teraz sprowadzają się do zmiany ubioru), a także zmienili system ekonomiczny w grze, co wiąże się z niemożnością kupowania nieruchomości.
Z punktu widzenia rozgrywki wieloosobowej, jest ona połączona z trybem zabawy dla pojedynczego gracza i wykorzystuje rozwiązania z innych gier studia Rockstar Games, jak chociażby Max Payne 3.
Gdy chodzi o oprawę audiowizualną, na potrzeby gry stworzono dynamiczną ścieżkę dźwiękową, która znakomicie dostosowuje się do tempa akcji oglądanego na ekranie. Z kolei grafika powstała w oparciu o zmodyfikowaną wersję autorskiego silnika studia Rockstar Games – RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Umożliwia on m.in. na renderowanie bardzo dużych połaci świata gry oraz wykorzystuje bardziej zaawansowany system cieniowania i symulacji świateł. Tak jak w poprzednich odsłonach serii, twórcy zrezygnowali z fotorealizmu na rzecz grafiki przejaskrawiającej cechy współczesnej metropolii, jaką jest Los Santos.
Trailer:
Grand Theft Auto V Official Trailer
Recenzja z gry-online.pl
Grand Theft Auto V – kolejna odsłona kultowej serii gangsterskich gier akcji studia Rockstar North – ponownie zabiera nas do świata wzorowanego na Kalifornii. Tym razem jednak nie odwiedzamy San Andreas – jak miało to miejsce w grze z takim podtytułem, ale Los Santos – do złudzenia przypominające Los Angeles, parodiującego najbardziej charakterystyczne cechy „miasta aniołów” i jego mieszkańców. Twórcy postarali się o rozbudowanie swojej produkcji pod każdym względem w stosunku do poprzednich odsłon cyklu.
W Grand Theft Auto V wcielamy się w trzech całkowicie odmiennych bohaterów: Michaela – byłego rabusia banków ze wschodniego wybrzeża, objętego ochroną w ramach programu ochrony świadków, Trevora – pilota wojskowego w stanie spoczynku, cierpiącego na zaburzenia psychiczne oraz Franklina – odzyskującego samochody od niewypłacalnych klientów lokalnego armeńskiego dilera. Każdy z nich pochodzi z innych środowisk społecznych, które szczegółowo odwzorowano w grze. Twórcy tak skonstruowali fabułę i system rozgrywki, aby w każdej chwili można było dowolnie przełączać się między trójką protagonistów za pomocą jednego przycisku i w ten sposób szybko poznać świat Los Santos oraz zawsze być w samym środku akcji.
Główna metropolia Grand Theft Auto V oraz jej zróżnicowane okolice, na które składają się góry, pustynie, urwiska, pola uprawne, doliny, bazy wojskowe, a nawet strefa brzegowa Los Santos z podmorskimi kanionami i rafą koralową, są największym światem, jaki kiedykolwiek stworzyli spece z Rockstar North. Jest on owocem niezliczonych wypraw w teren, a przy pracach nad nim wykorzystano wiele danych statystycznych związanych ze społeczeństwem zamieszkującym Kalifornię. Pozwoliło to tchnąć życie w każdy element życia miasta – od zachowania poszczególnych przechodniów po rodzaje samochodów występujące na ulicach i system zarządzania ruchem ulicznym.
Nasze niczym nieskrępowane przemierzanie świata Grand Theft Auto V urozmaicone jest dużą liczbą minigier (jak choćby tenis, yoga lub golf), lecz jej sedno stanowią misje, w których możemy sterować jednym, dwoma lub całą trójką bohaterów. Wśród nich dużą rolę odgrywają napady na bank, a także przypadkowe misje, na jakie można losowo trafić w poszczególnych lokacjach. Niektóre z nich są powiązane z postaciami przyjaciół lub członków rodziny głównych bohaterów, przez co pozwalają na lepsze poznanie protagonistów i pogłębienie ich wątków fabularnych. I tak, Michael musi rozwiązać problemy natury rodzinnej ze swoją żoną Amandą oraz dziećmi – Tracy i Jimmym, Trevor zadaje się ze zwolennikiem teorii spiskowych Ronem, natomiast Franklin musi znosić towarzystwo swoich szalonych kumpli, wśród których prym wiedzie niejaki Lamar.
Twórcy jak zwykle oddali do dyspozycji graczy całe multum pojazdów – od rowerów po skutery wodne, samoloty i helikoptery. Ulepszeniu uległ system prowadzenia samochodów, bardziej przypominający gry wyścigowe. W grze ponownie pojawia się sieć sklepów z bronią Ammu-Nation, a na znaczeniu zyskała także walka wręcz. Jednocześnie twórcy musieli ograniczyć opcje personalizacji postaci (teraz sprowadzają się do zmiany ubioru), a także zmienili system ekonomiczny w grze, co wiąże się z niemożnością kupowania nieruchomości.
Z punktu widzenia rozgrywki wieloosobowej, jest ona połączona z trybem zabawy dla pojedynczego gracza i wykorzystuje rozwiązania z innych gier studia Rockstar Games, jak chociażby Max Payne 3.
Gdy chodzi o oprawę audiowizualną, na potrzeby gry stworzono dynamiczną ścieżkę dźwiękową, która znakomicie dostosowuje się do tempa akcji oglądanego na ekranie. Z kolei grafika powstała w oparciu o zmodyfikowaną wersję autorskiego silnika studia Rockstar Games – RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Umożliwia on m.in. na renderowanie bardzo dużych połaci świata gry oraz wykorzystuje bardziej zaawansowany system cieniowania i symulacji świateł. Tak jak w poprzednich odsłonach serii, twórcy zrezygnowali z fotorealizmu na rzecz grafiki przejaskrawiającej cechy współczesnej metropolii, jaką jest Los Santos.
Pozdrawiam
///M-arcin
///M-arcin
Next Car Game - następca FlatOut'a dostępny w przedsprzedaży
Studio Bugbear Entertainment jest znane przede wszystkim z rewelacyjnej serii FlatOut. Obecnie deweloper pracuje nad grą o ciekawym tytule Next Car Game. Produkcja jest duchowym następcą FlatOuta i będzie posiadać najważniejsze elementy serii rozwinięte o sporo nowych rozwiązań.
Next Car Game jest już dostępne w przedsprzedaży, dzięki czemu gracze zapewnią sobie egzemplarz gry oraz dostęp do jej wczesnej wersji. Gra została zapowiedziana w lutym bieżącego roku i do teraz nie mieliśmy zbyt wielu informacji na jej temat. Dziś możemy się jednak zapoznać z pierwszym pamiętnikiem twórców, w którym jeden z pracowników dewelopera omawia najważniejsze założenia.
Gracze zafascynowani projektem mogą zamawiać grę za 25 dolarów, czyli około 80 złotych. Za tą kwotę gracze otrzymają dostęp do wczesnej wersji gry oraz pełny tytuł gdy tylko zostanie ukończony. Przewidziano także inne ciekawe opcje, jak ta warta 1000 dolarów. Za dość wysoką kwotę można nie tylko dostać grę, ale też gracz zaprojektuje własne malowanie jednego z samochodów i zostanie umieszczony na liście twórców gry. Next Car Game zadebiutuje na rynku wiosną 2014 roku. Zamówienia przedpremierowe można składać na stronie www.nextcargame.com
Studio Bugbear Entertainment jest znane przede wszystkim z rewelacyjnej serii FlatOut. Obecnie deweloper pracuje nad grą o ciekawym tytule Next Car Game. Produkcja jest duchowym następcą FlatOuta i będzie posiadać najważniejsze elementy serii rozwinięte o sporo nowych rozwiązań.
Next Car Game jest już dostępne w przedsprzedaży, dzięki czemu gracze zapewnią sobie egzemplarz gry oraz dostęp do jej wczesnej wersji. Gra została zapowiedziana w lutym bieżącego roku i do teraz nie mieliśmy zbyt wielu informacji na jej temat. Dziś możemy się jednak zapoznać z pierwszym pamiętnikiem twórców, w którym jeden z pracowników dewelopera omawia najważniejsze założenia.
Gracze zafascynowani projektem mogą zamawiać grę za 25 dolarów, czyli około 80 złotych. Za tą kwotę gracze otrzymają dostęp do wczesnej wersji gry oraz pełny tytuł gdy tylko zostanie ukończony. Przewidziano także inne ciekawe opcje, jak ta warta 1000 dolarów. Za dość wysoką kwotę można nie tylko dostać grę, ale też gracz zaprojektuje własne malowanie jednego z samochodów i zostanie umieszczony na liście twórców gry. Next Car Game zadebiutuje na rynku wiosną 2014 roku. Zamówienia przedpremierowe można składać na stronie www.nextcargame.com
Hit dla miłośników gier - świat motoryzacji w GTA V
Hit dla miłośników gier - świat motoryzacji w GTA V
Radosław Turek, 17.09.2013
Zobacz zdjęcia
Hit dla miłośników gier - świat motoryzacji w GTA V - zdjęcia
Do sklepów trafiła piąta odsłona kultowej gry Grand Theft Auto. Mieliśmy okazję już ją przetestować i opowiemy Wam trochę o motoryzacji w Los Santos.
Cały świat z niecierpliwością czekał na V część GTA. Na widok zwiastunów i screenów niektórym drżały ręce. Na wieść o dniu premiery urlopy posypały się gradem, a domowe spiżarki zostały wypchane po brzegi. Pięć lat. Tyle czasu Rockstar Games (producent) potrzebował, aby stworzyć nową rzeczywistość w fikcyjnym Los Santos. Czy było warto czekać?
Zdecydowanie tak! A przynajmniej takie odczucia mam po spędzeniu dwóch godzin z grą, które poprzedziło oczekiwanie w kolejce podczas tzw. premiery. Swoją drogą pierwszy raz w życiu brałem udział w takim wydarzeniu i prawdopodobnie ostatni. Równo o godz. 0:00 w jednym z warszawskich Empików rozbrzmiał ostry rock, a wrota salonu prasowego powędrowały w górę. Jakieś 150 „konsolowców” (gra jak na razie ukazał się tylko na PS3 i Xbox 360) z wypiekami na twarzy rzuciło się w stronę kas, aby wydać 199 zł, ale ich entuzjazm odpowiednio ostudził postawny ochroniarz w błękitnym swetrze. Po niespełna godzinie siedziałem w domu z padem w ręku.
W tygodniku Auto Świat nie zajmujemy się testowaniem gier tylko samochodów, dlatego skoncentruje się na tym co lubimy najbardziej w wirtualnym świecie: odwzorowanie modeli, prowadzenie, a przede wszystkim dzikie rajdy przez miasto, pościgi, ucieczki i wszystko to, czego nie powinniśmy robić w rzeczywistości za kółkiem, a bez konsekwencji możemy w GTA V.
Tak jak w poprzednich częściach Grand Theft Auto lista pojazdów jest bardzo długa: począwszy od rowerów, poprzez motocykle, quady, melexy, skutery wodne, samochody, ciężarówki, holowniki, na samolotach i łodziach kończąc. Właściwie jest wszystko. Nawet traktor. Albo pociąg. Wróćmy jednak do aut.
Co prawda nie zobaczymy licencjonowanych modeli, ale bez trudu można rozpoznać jakimi samochodami inspirowali się producenci. Już na samym początku dostajemy dyspozycji Bobcata XL (Chevy Suburban), wielkiego tarana o mizernym przyspieszeniu. Chwilę później przesiadamy się do najwyższej klasy supercarów: 9F (Audi R8), Surano (Jaguar F-Type) czy Buffalo (Dodge Charger). Na ulicach różnorodność powala, a że bohater to tytułowy złodziej aut, możemy przetestować każdy model, a następnie zachować go w swoim garażu: Sentinel (BMW M3), Voltic (Lotus Elise), Surfer (VW T2), Bunshee (Dodge Viper), Dubsta (Mercedes G), Khamelion (Fisker Karma). Znajdziemy modele z poprzednich części i wiele nowości. Rockstar przez lata stworzył własny motoryzacyjny świat i nie zdziwcie się jak po dłuższej chwili spędzonej z grą zaczniecie operować wirtualnymi nazwami.
Model jazdy nieznacznie uległ zmianie, auta prowadzą się precyzyjniej niż w poprzedniej części, ale jest arcadowe'owo do potęgi i bardzo dobrze. Właśnie o to chodzi. O zabawę! Każdy samochód prowadzi się inaczej, czuć różnice w mocy, a do naszych uszu dobiegają różne dźwięki silnika. Dłuższe podróże umili nam radio. W GTA V mamy do wyboru aż 17 stacji.
Długie slajdy, wjeżdżanie w zakręty na ręcznym, szarże między autami po autostradzie, skoki, offroad? Nic nie stoi na przeszkodzie, przecież to kwintesencja Grand Theft Auto. Szczególnie, że infrastruktura i stworzony przez Rockstar wirtualny świat powala wielkością i daje mnóstwo możliwości dl motoryzacyjnego szaleństwa. Szczególnie, gdy do akcji włączy się uciążliwa policja (czyt. nie przekraczaj czterech gwiazdek pościgu).
A co jeszcze oferuje GTA V dla motomaniaków? Rozwinięcie modyfikacji samochodów. Dotychczasowe punkty Pay nad Spray zastąpiły LS Customs – warsztaty, w których można pomalować furę, zmienić felgi, dodać pakiety wizualne, ale też stuningować silnik, hamulce, zawieszenie, zamontować kuloodporną blachę czy opony. Podobno gra zawiera aż 1000 modyfikacji. Po dokonanych zmianach można zrobić zdjęcie auta i pochwalić się nim znajomym w internecie.
Zresztą możliwość gry online w GTA V to zupełnie osobny temat. Jeszcze nie jest dostępny (przynajmniej w Polsce), ale z pewnością wniesie rewolucję w trybie gry multiplayer. Już wyobrażamy sobie nocne wyścigi za pieniądze, zawody na quadach, przeprawy off-roadowe czy wieloosobowe pościgi. Rockstar na pewno zadbał o setki minigier zarówno dla trybu single jak i multiplayer.
Hit dla miłośników gier - świat motoryzacji w GTA V
Radosław Turek, 17.09.2013
Zobacz zdjęcia
Hit dla miłośników gier - świat motoryzacji w GTA V - zdjęcia
Do sklepów trafiła piąta odsłona kultowej gry Grand Theft Auto. Mieliśmy okazję już ją przetestować i opowiemy Wam trochę o motoryzacji w Los Santos.
Cały świat z niecierpliwością czekał na V część GTA. Na widok zwiastunów i screenów niektórym drżały ręce. Na wieść o dniu premiery urlopy posypały się gradem, a domowe spiżarki zostały wypchane po brzegi. Pięć lat. Tyle czasu Rockstar Games (producent) potrzebował, aby stworzyć nową rzeczywistość w fikcyjnym Los Santos. Czy było warto czekać?
Zdecydowanie tak! A przynajmniej takie odczucia mam po spędzeniu dwóch godzin z grą, które poprzedziło oczekiwanie w kolejce podczas tzw. premiery. Swoją drogą pierwszy raz w życiu brałem udział w takim wydarzeniu i prawdopodobnie ostatni. Równo o godz. 0:00 w jednym z warszawskich Empików rozbrzmiał ostry rock, a wrota salonu prasowego powędrowały w górę. Jakieś 150 „konsolowców” (gra jak na razie ukazał się tylko na PS3 i Xbox 360) z wypiekami na twarzy rzuciło się w stronę kas, aby wydać 199 zł, ale ich entuzjazm odpowiednio ostudził postawny ochroniarz w błękitnym swetrze. Po niespełna godzinie siedziałem w domu z padem w ręku.
W tygodniku Auto Świat nie zajmujemy się testowaniem gier tylko samochodów, dlatego skoncentruje się na tym co lubimy najbardziej w wirtualnym świecie: odwzorowanie modeli, prowadzenie, a przede wszystkim dzikie rajdy przez miasto, pościgi, ucieczki i wszystko to, czego nie powinniśmy robić w rzeczywistości za kółkiem, a bez konsekwencji możemy w GTA V.
Tak jak w poprzednich częściach Grand Theft Auto lista pojazdów jest bardzo długa: począwszy od rowerów, poprzez motocykle, quady, melexy, skutery wodne, samochody, ciężarówki, holowniki, na samolotach i łodziach kończąc. Właściwie jest wszystko. Nawet traktor. Albo pociąg. Wróćmy jednak do aut.
Co prawda nie zobaczymy licencjonowanych modeli, ale bez trudu można rozpoznać jakimi samochodami inspirowali się producenci. Już na samym początku dostajemy dyspozycji Bobcata XL (Chevy Suburban), wielkiego tarana o mizernym przyspieszeniu. Chwilę później przesiadamy się do najwyższej klasy supercarów: 9F (Audi R8), Surano (Jaguar F-Type) czy Buffalo (Dodge Charger). Na ulicach różnorodność powala, a że bohater to tytułowy złodziej aut, możemy przetestować każdy model, a następnie zachować go w swoim garażu: Sentinel (BMW M3), Voltic (Lotus Elise), Surfer (VW T2), Bunshee (Dodge Viper), Dubsta (Mercedes G), Khamelion (Fisker Karma). Znajdziemy modele z poprzednich części i wiele nowości. Rockstar przez lata stworzył własny motoryzacyjny świat i nie zdziwcie się jak po dłuższej chwili spędzonej z grą zaczniecie operować wirtualnymi nazwami.
Model jazdy nieznacznie uległ zmianie, auta prowadzą się precyzyjniej niż w poprzedniej części, ale jest arcadowe'owo do potęgi i bardzo dobrze. Właśnie o to chodzi. O zabawę! Każdy samochód prowadzi się inaczej, czuć różnice w mocy, a do naszych uszu dobiegają różne dźwięki silnika. Dłuższe podróże umili nam radio. W GTA V mamy do wyboru aż 17 stacji.
Długie slajdy, wjeżdżanie w zakręty na ręcznym, szarże między autami po autostradzie, skoki, offroad? Nic nie stoi na przeszkodzie, przecież to kwintesencja Grand Theft Auto. Szczególnie, że infrastruktura i stworzony przez Rockstar wirtualny świat powala wielkością i daje mnóstwo możliwości dl motoryzacyjnego szaleństwa. Szczególnie, gdy do akcji włączy się uciążliwa policja (czyt. nie przekraczaj czterech gwiazdek pościgu).
A co jeszcze oferuje GTA V dla motomaniaków? Rozwinięcie modyfikacji samochodów. Dotychczasowe punkty Pay nad Spray zastąpiły LS Customs – warsztaty, w których można pomalować furę, zmienić felgi, dodać pakiety wizualne, ale też stuningować silnik, hamulce, zawieszenie, zamontować kuloodporną blachę czy opony. Podobno gra zawiera aż 1000 modyfikacji. Po dokonanych zmianach można zrobić zdjęcie auta i pochwalić się nim znajomym w internecie.
Zresztą możliwość gry online w GTA V to zupełnie osobny temat. Jeszcze nie jest dostępny (przynajmniej w Polsce), ale z pewnością wniesie rewolucję w trybie gry multiplayer. Już wyobrażamy sobie nocne wyścigi za pieniądze, zawody na quadach, przeprawy off-roadowe czy wieloosobowe pościgi. Rockstar na pewno zadbał o setki minigier zarówno dla trybu single jak i multiplayer.
The Crew zadebiutuje najwcześniej w kwietniu 2014
The Crew pojawi się na rynku najwcześniej w kwietniu 2014 roku. Taka informację podał dziś Ubisoft odpowiadający za wydanie produkcji. Do tej pory nie podawano przybliżonego terminu debiutu, ale twórcy podkreślali, że chcą wydać The Crew początkiem 2014 roku.
Wygląda jednak na to, że nie uda się dokończyć gry tak, aby pojawiła się zgodnie z pierwotnymi założeniami. Oficjalnie wydawca określił termin debiutu The Crew na rok fiskalny 2014. To oznacza ramy czasowe zaczynające się w kwietniu 2014 i kończące się na marcu 2015 roku. Pozostaje mieć nadzieję, że premiera będzie miała miejsce bliżej początku roku fiskalnego.
Ubisoft twierdzi, że opóźnianie premier może mieć negatywny oddźwięk w danej chwili. Jednak w efekcie gracze dostaną później znacznie bardziej dopracowana grę. Tak więc oczekiwanie ma być zrekompensowane jakością. Mamy nadzieję, że The Crew nas nie zawiedzie i faktycznie będzie tak dobre, jak głoszą zapowiedzi.
http://www.mototube.pl/film/14768/the-c ... -gamescom/
The Crew pojawi się na rynku najwcześniej w kwietniu 2014 roku. Taka informację podał dziś Ubisoft odpowiadający za wydanie produkcji. Do tej pory nie podawano przybliżonego terminu debiutu, ale twórcy podkreślali, że chcą wydać The Crew początkiem 2014 roku.
Wygląda jednak na to, że nie uda się dokończyć gry tak, aby pojawiła się zgodnie z pierwotnymi założeniami. Oficjalnie wydawca określił termin debiutu The Crew na rok fiskalny 2014. To oznacza ramy czasowe zaczynające się w kwietniu 2014 i kończące się na marcu 2015 roku. Pozostaje mieć nadzieję, że premiera będzie miała miejsce bliżej początku roku fiskalnego.
Ubisoft twierdzi, że opóźnianie premier może mieć negatywny oddźwięk w danej chwili. Jednak w efekcie gracze dostaną później znacznie bardziej dopracowana grę. Tak więc oczekiwanie ma być zrekompensowane jakością. Mamy nadzieję, że The Crew nas nie zawiedzie i faktycznie będzie tak dobre, jak głoszą zapowiedzi.
http://www.mototube.pl/film/14768/the-c ... -gamescom/
- Załączniki
-
- THUMB_WIDE_the_crew_e3_5.jpg (22.25 KiB) Przejrzano 15254 razy
nowoczesne stoły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości